Marketingový slovník Idealabu má už přes 150 pojmů a další hesla přidáváme každý den. Na našem Instagramu a Facebooku můžete každé úterý a čtvrtek poznávat nová marketingová zákoutí, nebo si jen osvěžovat pojmy, které se vám budou hodit při zadávání požadavků reklamní agentuře nebo při tvorbě vlastní marketingové strategie.

Abeceda marketingových slovíček

Každý měsíc patřil na našich sociálních sítích jednomu písmenu. V září jsme představili kdo je Account manager a vysvětlili, jak vznikly pojmy Advertainment nebo Advertorial. Rozdíl mezi obchodními modely B2B a B2C jsme popsali v říjnu, kdy jsme také objasnili pojem bannerová slepota. V instagramových Stories proběhly také pojmy blog nebo bloger.

Že online marketing není levná aktivita jsme pochopili, když jsme do slovníku vkládali pojmy marketingových nákladů jako jsou CPA, CPC, CPL, CPM, CPT, atd. Tento měsíc je na řadě písmeno D. Věděli jste, že se se některé firmy věnují tzv. demarketingu? Jak dlouho trvá dwell time? Direct mail a Direct marketing jsou další důležité aktivity, které se v našem slovníku také objevují.

Objevujte tato slova s námi. Nebo si přečtěte jeden z marketingových tipů, například jaký formát fotografie na odlišných sociálních sítích zvolit nebo jakou fotobanku při hledání ilustračního obrázku využít.


Chcete pomoci se sociálními sítěmi?

Kontaktuje Radka Váňu, CEO Idealab

Mohlo by vás na IDEAMAG  zajímat

PR a marketing pro developerské projekty
Návod: Seriál Úspěšný LinkedIn
PR a marketing pro architekturu

Potřebujete poradit s dalšími marketingovými nástroji?

Prohlédněte si naše nejčastěji hledané služby:
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn

Sledujte nás

Obsah IDEAMAG blogu jsou stovky článků, návodů a tipů pro váš byznys. Sledujte nás na Facebooku.
Anebo odebírejte náš newsletter. Budete v obraze a také vám čas od času pošleme zajímavé články právě z tohoto blogu.