Není marketing jako marketing. Ambush, affiliate, online, direct, viral nebo E-marketing. Je to zkrátka pořádná džungle! Marketingový slovník, který jsme v Idealabu připravili, vám ukáže jak se v této džungli pojmů a frází vyznat. Nastudujte si marketingový slovník aby vás na další poradě s vaší reklamní či komunikační agenturou už žádný pojem nepřekvapil.

Marketingový slovník - tahák pojmů, frází a zkratek

Co je klíčové znát pro analýzu klíčových slov? Jaký je rozdíl mezi ATL nadlinkovou a BTL podlinkovou komunikací? A platí vůbec stále toto rozdělení? Neustálé změny a vývoj marketingové komunikace se snaží mapovat marketingový slovník, který poslouží jako rádce pro orientaci v marketingových vodách nejen při zadávání kampaní, ale také během jejich samotné tvorby.

Proklikejte se seznamem slovíček, která jsou podstatnou složkou podnikání jednotlivců i velkých společností. Efektivní komunikace s použitím těch správných termínů a porozuměním nejpoužívanějších zkratek je cestou, která ušetří čas i mnohá marketingová nedorozumění.

Na našem Instagramu jsou uložené první pojmy. Sledujte nás a krůček po krůčku objevujte marketingovou džungli slov.

Potřebujete poradit s dalšími marketingovými nástroji?

Prohlédněte si nejčastěji hledané služby:
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn

nebo zkuste Podzimní školu LinkedIn.