Co je to analýza klíčových slov?

Proces identifikace slov a frází, která uživatelé vyhledávají ve spojitosti se zkoumaným subjektem. Analýza ukazuje hledanost, relevanci, důležitost a konkurenci, čímž napoví, na jaká slova se konkrétní web soustředí nebo by se měl zaměřit. Výstupem je přehledný dokument obsahující detailní informace o slovech zadávaných do vyhledávačů a slouží jako podklad pro SEO, PPC kampaně nebo obsahovou strategii.

Na toto téma jsme publikovali tyto články:
Jak a co měřit na vašem webu I.
Jak a co měřit na vašem webu II.
Jak a co měřit na vašem webu III.

Analýza klíčových slov

Chcete zvýšit návštěvnost webu?

Díky optimalizaci vyhledávačů bude mít web nové návštěvníky.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle