On-line trh je pro hodně firem stále neprozkoumané území. V našem volném seriálu projdeme základy SEO (nejen) pro architekturu a také se podíváme na analýzu klíčových slov.
Začneme poněkud zeširoka: typickým příkladem může být architektonická kancelář, která má postavený web (přečtěte si také Webové stránky pro architekty), více či méně ho umí aktualizovat a web pro ni není prodejní kanál.
Ano, architekty si klienti vybírají obvykle podle jiných kritérií, než je aktualizovaný web. Přesto viditelnost některých studií na webu je násobně vyšší než jiných. Prostě jsou studia a architekti, kteří jsou v online vidět víc. Jak toho docílili? Těch parametrů je celá řada: prvním, který vás napadne je síla a věhlas jména – v podstatě silný brand.
Následovat mohou důvody jako je dobré PR a marketing… A pak je to také správně řízeným online marketingem. Na ten se podíváme dnes.
Jak začít s on-line marketingem?
Základním pilířem on-line marketingu je tzv. SEO (Search Engine Optimalization), tedy disciplína, které se věnují tisíce profesionálů a která je matematicky přesná a spočitatelná. Obecně jde o optimalizaci webů pro vyhledávací konzole typu Seznam.cz nebo Google.com. Se správně vedeném SEO detailněji určíte segment na on-line trhu, zjistíte konkurenceschopnost jednotlivých vyhledávacích dotazů – například vás bude zajímat „architekt rodinných domů Praha“.
Díky analýze klíčových slov (o které si podrobně řekneme v samostatném článku) také zjistíte, jaké potřebné podklady pro psaní obsahu vašeho webu a PPC reklam musíte vytvořit.
SEO před nebo po stavbě nového webu?
Jak správně řadit kategorie?
Jaké technologie použít, aby byl můj web správně viditelný?
Jak můj web uvidí vyhledávač?
Proč používat meta značky pro určení co je článek a co je produkt?
To vše a mnoho dalšího řeší SEO.
Zjistěte: co prodáváte, pro koho to prodáváte a jak tento segment oslovit, ještě před stavbou vašeho nového webu.
Jak správně začít?
Začněte s analýzou klíčových slov, která vám pomůže s odpověďmi na výše uvedené otázky. V Idealabu vytváříme rozsáhlé analýzy pro nejrůznější klienty a správně jim je interpretujeme. Každý klient od nás dostane jak samotnou analýzu klíčových slov a průvodní dokument, který vysvětluje všechny termíny důležité pro správné pochopení získaných dat. S pomocí správně interpretované analýzy klíčových slov porozumíte tomu, co a jak má váš web obsahovat, pokud chcete, aby „byl vidět“. Každému klientovi doporučíme, jak dál s analýzou naložit a pro co je vhodné jí využívat.
Trh se mění každý den, buďte na to připraveni
Pokud chcete mít vždy správně zaměřený obsah vašich stránek a příspěvků, dělejte analýzu klíčových slov častěji. Vyhledávací termíny se mění aktuálním trendem uživatelů a sezónou – buďte na tyto změny připraveni.
Dále by vás mohlo zajímat
Licenční smlouva pro fotografy architektury
PR pro architekty: ArchiLovers
Čtěte na IDEAMAG.CZ
Gabriela Kaprálová - architektka
Michal Kunc – architekt
Barbora Kopečná – architektka
Vladimír Borovička – ředitel firmy
Luděk Rýzner – architekt
Marek Deyl – architekt a designér
Jan Bastař – zakladatel cre8
Pasta Oner – umělec
Miroslava Maresová – majitelka autosalonu
Chcete také publikovat na IDEAMAG.CZ?
Zajímá vás kvalitní obsah, kterým oslovujeme zajímavou cílovou skupinu, především v B2B marketingu?
Napište nám a pojďme se potkat. Umíme připravit rozhovor i pro vás.