Architektům připravíme kompletní podklady pro média, které vyhoví specifickým potřebám redakcí. Kvalitní texty, fotky i celá prezentace zviditelňuje studio nebo i jednotlivce v mediálním prostoru, zvyšuje publicitu a sledovanost projektu a jsou nedílnou součástí marketingu pro architekty.

Jak pracovat s médii

Jaká média, kdy a s jakými podklady oslovit? Víme to. Vždy volíme podle typu realizace a také podle potřeb klienta: architektonického studia nebo i jednotlivce.

Realizaci nebo projekt srozumitelně popíšeme, připravíme například rozhovor s autorem, investorem, profil ateliéru… prostě texty, které pak osobně odešleme k prezentaci jak tištěným časopisům, tak webům. Neopomineme ani redaktory na volné noze, kteří pracují pro různé redakce. Tam, kde je to nutné, osobně zajdeme, probereme s redaktory, co je třeba a připravíme článek.

Obecně nás zajímají kvalitní média a média s velkou sledovaností. Vždy připravujeme strategický marketingový plán, jak vše správně časovat a kam danou realizaci umístit.

Projekty pak jménem ateliéru nebo architekta publikujeme i na světových architektonických webech jako jsou ArchDaily, Architizer, Architonic a řadě dalších.

Po skončení mediální kampaně zpracujeme podrobný přehled, dodáme výtisky časopisů nebo pdf s články a seznam odkazů, kde byl materiál publikovaný. Protože spravujeme řadu profilů na sociálních sítích, publikujeme tvorbu architektů i na osobních profilech LinkedIn sítě Idealabu (třeba Radek Váňa má síť více než 1500 zajímavých kontaktů), na facebooku a instagramu.

Takto pracujeme pro architektonická studia jako je Ateliér Kunc Architects, Schindler Seko Architekti, Architektonický ateliér Radana Hubičky, stavěli jsme weby pro přední česká studia jako je Mimolimit, Ian Bryan Architects nebo a-lt architekti.

Pro Archiweb – největší český web o architektuře zajišťujeme marketing a obchodní realizaci. Kromě toho, že mezi našimi přáteli je celá řada úspěšných českých architektů, sledujeme všechna oborová média nejen v České republice, ale i ve světě.
Tam pomáháme prezentovat práci našich klientů. Aby obsah takového PR dával smysl, spolupracujeme s nejlepšími českými fotografy architektury.

Jsme přesvědčeni, že architektura je krásný obor, který v sobě spojuje umění a technologie… Pochopit specifika oboru nám pomáhá dlouholetá praxe v architektonických médiích, kterou za sebou mají Radek Váňa i další z týmu Idealab.

Náš tip

Když do marketingu studia budete chtít opravdu šlápnout, vytvoříme vám vlastní magazín jako je AKA Stories, jehož každé vydání čte průměrně 10 000 lidí! Ano, i tak se dá prezentovat architektura. S konkrétními výsledky a obchodním úspěchem pro klienta.

Portfolio architekta

Chcete připravit kvalitní portfolio architekta? Po obsahové i grafické stránce? Umíme to. Přečtěte si podrobnosti o tom, jak se chystá portfolio architekta.

Chcete využít našich kontaktů a znalostí? Jste architekt nebo studio, které PR a propagaci zatím moc neřešilo? Umíme vám pomoci, ať jste jeden, dva nebo tým dvaceti architektů.

Kontaktujte vedoucího týmu Marketing pro architekty:
Radek Váňa
E: radek@idealab.cz

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle