Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Prostřednictvím analýzy klíčových slov hledáme fráze, které souvisí s vaším webem, a zjišťujeme, co a jak ve vašem oboru lidé…
Videa, animace nebo instruktážní videa jsou účinný nástroj nejen na sociálních sítích, ale i na webu. Připravíme scénář, vymyslíme storyboard,…
Tříhodinový workshop s podrobným návodem, jak správně vést svůj LinkedIn profil. S důrazem na profesi architekta, designéra a interiérového designéra….
Připravujeme scénáře a koncepty videí a podcastů, především z oblasti architektury a designu. Máme vlastní technický tým, který v profesionální…
Připravujeme firemní časopisy, newslettery, tiskové zprávy, články do médií… Anebo krátké popisy a obsah webových stránek, zkrátka pro vás zajistíme…
Pro firmy i jednotlivce existují různé formy podpory, z nichž jednou z velmi účinných a atraktivních jsou tzv. Kreativní vouchery….
Máme řadu let zkušeností z práce s firmami, pro které tvoříme marketing na míru.
Náš PR a mediální servis nabízíme architektům, interiérovým designérům, produktovým designérům, ale i dodavatelům staveb a interiérových realizací.
Jejím hlavním účelem je obvykle zvýšení návštěvnosti a výkonnostních cílů webu z přirozené části vyhledávání.
Zajistíme, abyste na profesní síti, která má čím dál větší význam v byznysu, byli správně vidět.
Obsahová strategie je souhrn postupů, kterými oslovíte své zákazníky. Dává návod, jak a ke komu hovořit: psaným textem, obrazem nebo na sociálních sítích.
Firemní časopis pomáhá budovat a rozvíjet dobré jméno vaší společnosti. Posiluje vztah se zákazníky, partnery i zaměstnanci.
Pravidelně doplníme informace na váš web, napíšeme novinky, připravíme fotky a další obrazový materiál. Analyzujeme návštěvnost a navrhneme další postup.
Firemní profil slouží jako základní propagační materiál: ať už ve formě tištěné brožury nebo ke stažení na webu. Popisuje hlavní produkty a služby firmy.
Zajímavý firemní blog přivede a udrží na vašem webu návštěvníky. Vymyslíme témata, napíšeme články a budeme komunikovat s vašimi čtenáři.
PR článek je účinná forma prezentace v odborných nebo life-stylových médiích. Připravíme odborný a čtivý text, který čtenáře vtáhne do tématu.