Pravděpodobně bude firemní profil první materiál, který váš klient dostane při setkání s vaší firmou. Měl by být srozumitelný, odpovídající vašemu oboru a dostatečně atraktivní, aby upoutal pozornost potencionálního zákazníka. Vytvořit ho není jen otázka několika stránek textu, ale jde o komplexní práci, na které se podílejí copywriter, grafik, marketingový specialista a obvykle také obchodníci a sales oddělení, které bude tento materiál používat. Často i několik let. V případě, že potřebujete profil v cizím jazyce, pak do procesu vzniku vstupuje také překladatel a rodilý mluvčí pro finální jazykovou korekturu.

Kde využijete firemní profil

Každá firma je jiná a nelze jednou větou nebo v jednom odstavci popsat, jak má vypadat správný firemní profil. V našem marketingovém online magazínu www.ideamag.cz se věnujeme mnoha aspektům marketingu. Pokud chcete zjistit, jak správně připravit firemní profil, doporučujeme vám například tyto články:

B2B marketing a jak na něj
Podle vašeho oboru si vyberte některou z našich oborových stránek o marketingu: mohou to být nemovitostiarchitekturastrojírenství,

Pokud se rozhodnete svěřit tvorbu firemního profilu nám v Idealabu (prohlédněte si tým, který by na vašem zadání pracoval), počítejte s tím, že spolu strávíme zhruba měsíc a podle rozsahu (může jít o jednoduchý profil v rozsahu dvou A4 stran až po profilovou brožuru) vás firemní profil bude stát od 15 000 Kč. To zahrnuje koncept, texty, grafiku. V případě složitějších zadání a nutnosti překladů (nebo jazykových verzí) se bude cena za naši práci pohybovat od 25 000 Kč výš. K tomu je třeba připočítat náklady na tisk, půjde-li o tištěný firemní profil.

Koho kontaktovat

Máme za sebou přípravu řady firemních profilů a rádi s tímto zadáním pomůžeme i vám.
Kontaktovat nás můžete prostřednictvím tohoto konfigurátoru, nebo napište přímo Radkovi Váňovi.