Připravit komunikační plán pro developerský projekt vyžaduje podrobnou znalost celého procesu: od územního plánování, přes financování projektu až po problemtiku pronájmu kancelářských budov, nebo prodeje rezidenčních projektů.
Jako bývalí redaktoři odborných developerských a architektonických časopisů víme, jak celý dlouhý proces funguje.
Známe většinu hráčů na trhu a především pražský nemovitostní trh, kde se jako agentura pohybujeme deset let. Pro Asociaci pro rozvoj trhu nemovitostí zpracováváme každý rok Trend report – odbornou (a největší českou) studii o trhu nemovitostí, denně spravujeme web ARTN.CZ i LinkedIn profil Asociace.
Pracujeme jak pro developerské skupiny jako je Erste Group Immorent, Immopark nebo Karimpol, tak pro menší developery.
Na komunikaci a marketingu pro developery pracují především Radek Váňa a Petr Remeš: oba mají zkušenosti z mediálního prostředí.
Chcete se s námi potkat a probrat možnosti, jak komunikovat váš developerský projekt?
Nebo pomoci s tvorbou mediálního plánu nebo nákupem médií pro developerské projekty?
Napište přímo Radkovi Váňovi a dejte si s námi nezávaznou kávu. U nás nebo u vás.
Kontakt: radek@idealab.cz