PR článek: jak na něj

Napsat zajímavý, čtivý nebo odborný článek vyžaduje praxi, jazykový talent a dokonalou gramatiku. Umíme připravit jak jednotlivý článek, tak celý seriál nebo rovnou publikaci. Naší specializací je architektura, design, nemovitostní trh a lifestyle.
Ale připravovali jsme články pro strojírenství, obrábění kovů, finanční produkty, biokosmetiku… Jako bývalí redaktoři tištěných i online médií přesně víme, kam a jak PR články připravit.

Další zdroje k tématu PR články

V našem marketingovém online magazínu www.ideamag.cz se obsahovému marketingu věnujeme velmi podrobně. Pokud chcete o PR článcích zjistit více, doporučujeme vám následující seriál:

Dalším tématem, které s PR články souvisí je, obsahový marketing na síti LinkedIn.
Tomuto tématu se věnujeme v článku Obsahový marketing na LinkedIn.

Použití v odvětvích

PR články dnes využijete prakticky ve všech oborech, od lifestyle až po velmi odborné B2B segmenty. My jsme – i díky své profesní minulosti – specialisté na obory nemovitostiarchitekturastrojírenství, design a lifestyle. Píšeme ale i časopisy a PR články o biokosmetice, nových technologiích nebo kuchyních. Měsíčně v Idealabu zpracujeme a připravíme stovky PR článků.

Koho kontaktovat

Jsme připraveni zpracovat PR články i pro vás. Problematiku si sami nastudujeme, vyzpovídáme vaše odborníky: techniky, prodejce, specialisty a sami připravíme gramaticky i obsahově správné PR články, seriály, nebo i rozhovory.
Kontaktovat nás můžete prostřednictvím tohoto konfigurátoru, nebo napište přímo Radkovi Váňovi.