Vytvořit poutavý a čtivý obsah na firemním blogu vyžaduje redakční zkušenosti, praxi a znalost chování návštěvníků. Připravíme vlastní ediční plán, stanovíme frekvenci publikování obsahu i jeho další využití na sociálních sítích.
Co psát na firemní blog
Prostřednictvím firemního blogu můžete komunikovat neformální témata jako, jako jsou například události a eventy ve vaší společnosti, novinky z oblasti lidských zdrojů a péče o zaměstance nebo technologické novinky. Frekvence článků může být každodenní (jako je tomu například na našem vlastním www.ideamag.cz), nebo pro vás připravíme jeden článek týdně… Vždy záleží na konkrétní situaci a oboru, ve které má vás firemní blog fungovat.
Pro koho psát firemní blog
Nemusí to být jenom vaši zákazníci, ale také například obchodní partneři nebo zaměstnanci, koho bude informovat prostřednictvím vlastního blogu. Od toho se pak také odvíjí forma a tón jazyka, jakým na firemního blogu ke čtenářům mluvíte. Perfektním formátem jsou například rozhovory. Jsou čtivé, s konkrétními lidmi na zajímavá témata.
Další zdroje k tématu firemní blog
Přečtěte si například rozhovory s našimi klienty, které jsme v předchozích měsících publikovali na www.ideamag.cz:
- Architekt Marek Deyl o interiérovém designu
- Restauratér Robert Fritzen o skandinávské kuchyni
- Jan Bastař, zakladatel úspěšné firmy na kancelářské interiéry
Firemní blog ale může mít i další podoby: vždy ho s klientem stavíme na míru časovým, obsahovým i finančním možnostem.
V našem konfigurátoru služeb jako ukázkový firemní blog uvádíme středně rozsáhlý blog s frekvencí 4 původních článků měsíčně, napojením na sociální sítě a samostatnou přípravou celého obsahu od Idealabu. Může být samozřejmě mnohem rozsáhlejší (více článků, více rubrik…), pak počítejte i s vyšší cenou za přípravu.
Jaký je postup
Když to zjednodušíme: společně zpracujeme strategii a časový plán, komu a co chceme sdělit… My v Idealabu se do toho pustíme, vše si nachystáme (vy schválíte), sepíšeme, zkorigujeme, doplníme o fotky nebo videa. A vy si každé pondělí (ale může to být i neděle) na vašem firemním blogu přečtete zajímavý článek. A když budete chtít, bude podepsaný třeba vámi.