Viral marketing využivá virálního obsahu. Pokud se váš obsah (například video či fotografie) stane virálním, znamená to, že se opravdu rychle šíří a uživatelného ho i cíleně sami vyhledávají. Za virálním obsahem obvykle stojí opravdu do detailu vymyšlená strategie, ač se obsah může tvářit, že vznikl například náhodou.
Nejčastější formou virálního obsahu jsou videa, která se díky sociálním sítím snadno šíří mezi uživateli. Viralita může přinést velkou popularitu, za krátký čas a relativně malé peníze. Ovšem velkou část kontroly nad šířením dáváte do rukou veřejnosti a riskujete že obsah bude nepochopen či parodizován. Virální videa nejčastěji cílí na emoce.
Viral marketing s tímto jevem pracuje a snaží se docílit požadovaného sdílení bez kontroly.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.