Co je to ATL?

ATL (Above the line) nebo také nadlinková komunikace.

ATL je marketingová komunikace, která využívá masových komunikačních technik a masmédií jako jsou televize, rozhlas, tiskoviny, billboardy, ale také webové bannery. Opakem je tzv. BTL - Below the line, podlinková komunikace, jež představuje doprovodné komunikační aktivity charakteristické možností přesnějšího zacílení. Příkladem tak mohou být eventy, podpora prodeje nebo direct marketing. Kvůli vývoji technologií a změně preferencí médií se však v dnešní době rozdíly mezi ATL a BTL stírají.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Přihlásit odběr newsletteru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle