Co je to BTL?

BTL (Below-the-line) nebo také podlinková komunikace.

BTL je marketingová komunikace, která je doplňuje masovou komunikaci ATL. BTL podlinková komunikace je specializovaná na přímé oslovování zákazníků, při kterém lze komunikaci přesně zacílit. Příkladem tak je PR, eventy, osobní prodej, sponzoring, věrnostní programy nebo mobilní marketing. Kvůli vývoji technologií a změně preferencí médií se však v dnešní době rozdíly mezi ATL a BTL stírají.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Přihlásit odběr newsletteru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle