CPC (Cost per click) je jeden z modelů platby za internetovou reklamu, v rámci něhož zadavatel reklamy platí za kliknutí na zobrazenou reklamu. CPC je jednotkou PPC reklamy. Cenu za proklik lze nastavit fixně nebo podle atraktivnosti klíčového slova a návštěvnosti webu. Průměrná cena se vypočítá podílem celkových nákladů na kliknutí a celkovým počtem kliknutí.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.