Co je to CPC?

CPC (Cost per click) je jeden z modelů platby za internetovou reklamu, v rámci něhož zadavatel reklamy platí za kliknutí na zobrazenou reklamu. CPC je jednotkou PPC reklamy. Cenu za proklik lze nastavit fixně nebo podle atraktivnosti klíčového slova a návštěvnosti webu. Průměrná cena se vypočítá podílem celkových nákladů na kliknutí a celkovým počtem kliknutí.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle