« Back to Glossary Index

Co je to CPL?

CPL (Cost per lead) je platba za tzv. lead. Pod pojmem lead si můžeme představit zadání kontaktních údajů uživatelem například při registraci do newsletteru nebo při odeslání objednávkového formuláře. CPL měří, jak jsou nákladově efektivní marketingové kampaně, pokud jde o generování nových potenciálních klientů. Účelem této metriky je pochopení, kolik peněz je vhodné utratit za získání nových zákazníků.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle