« Back to Glossary Index

Co je to Banner blindness?

bannerová slepota

Banner blindness je podvědomé ignorování bannerů a odolnost návštěvníků stránek vůči reklamním sdělením v této podobě. Bannery jsou jednou z nejpoužívanějších forem internetové reklamy, jejich rozšíření a standardizace v umístění a grafickém zpracování však způsobily, že se uživatelé naučili je přehlížet. Kromě toho, že si lidé přestali těchto reklam všímat, začali používat nástroje, které dokážou bannery filtrovat nebo je zcela blokovat.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle