Direct mail je základním nástrojem direct marketingu, jedná se o formu cílené reklamní komunikace, která probíhá mezi odesílatelem a adresátem prostřednictvím klasické nebo elektronické pošty. Direct mail je tak rozesílán na konkrétní adresy v podobě dopisů s nabídkou, katalogů, kuponů, pohlednic, informačních letáků nebo newsletterů. Dobře připravený direct mail vyvolává reakci a vede ke konverzím. Pro zamezení nevyžádané reklamy je však dodržovat zákon o regulaci reklamy a zákon o ochraně osobních údajů.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.