Demarketing je opakem marketingu. Jde o aktivity, které dočasně nebo trvale utlumují nadměrnou poptávku po produktech či službách. Strategie selektivního demarketingu může být použita například pokud firma nemá dostatek kapacit k dodání velkého množství produktu či služby, důvodem mohou být také příliš vysoké náklady na distribuci a propagaci v určitém regionu.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.