Telemarketing je strašný. A nefunguje. Toto je článek pro všechny, kteří nenávidí telemarketing. Vyvedeme vás hned z několika omylů.

V předchozích dílech seriálu PR pro developerské projekty (tady najdete první díl a tady najdete druhý díl) jsme popisovali naše konkrétní zkušenosti s PR a marketingem developerských projektů.
Probrali jsme newslettery a ukázali si konkrétní čísla a úspěšnost této formy komunikace. Z našeho pohledu jsou při správném nastavení kampaní a správné přípravě obsahu mailingy nebo také newslettery pro developery pořád zajímavým a výkonným kanálem marketingové komunikace. Jak je ale posílit? O jaké další výkonnostní nástroje je doplnit?

Telemarketing v real estate

Pojďme na to: dnes bude řeč o telemarketingu, který prostřednictvím naší dceřiné firmy LEADMACHINE umíme s vysokou mírou úspěšnosti realizovat. „Při správně připravené kampani, dobře vymyšlených a odzkoušených skriptech pro naše kolegy z telemarketingu jsme schopni generovat 10% až 12% úspěšnost při dovolaných hovorech,“ popisuje Petr Chaloupka.

Jak využít telemarketing pro developerské projekty?

Jsme schopni domlouvat schůzky vašich obchodníků, nabídnout prohlídku objektu, zaslat prezentaci v pdf nebo potencionálního klienta, nájemce nebo agenta navést na web, kde vyplní poptávkový formulář, sjedná si schůzku nebo jen odpoví na předem stanovené indikativní otázky. V real estate oblasti se leady generují obdobně, jako je tomu v jiných oblastech B2B marketingu.

Jak generovat nové leady v real estate

Generování nových leadů se dlouhodobě věnujeme a píšeme o něm na našem blogu IDEAMAG. Pokud se chcete v problematice generování leadů zorientovat, doporučujeme tyto články, které pro čtenáře IDEAMAG připravuje Petr Chaloupka ze společnosti LEADMACHINE.

LEADMACHINE – nová služba Idealabu I.
LEADMACHINE – nová služba Idealabu II.
Jak generovat nové leady I.
Jak generovat nové leady II.
Demand Generation v době krize

Chcete s námi probrat telemarketingovou kampaň v real estate nebo pro váš konkrétní developerský projekt?

Kontakt pro vás

Radek Váňa, specialista na real estate marketing
Email: radek@idealab.cz
Tel. +420 777 572 476

Přečtěte si předchozí díly seriálu

PR pro development I.
PR pro development II.
PR pro development III.
PR pro development IV.
PR pro development V.
PR pro development VI.

Všechny články na téma PR a development na IDEAMAG