6. června 2019 Petr Chaloupka

Lead Machine – nová služba Idealabu II.

minulém článku jsme psali, co naše nová služba Lead Machine obsahuje. Dnes vysvětlíme, jaké výhody tato služba má a jaké z toho jsou pro vás přínosy.

Kvalifikovaní operátoři

Na rozdíl od velkých callcenter operujících na českém trhu jsme schopni nabídnout prodej pomocí definování hodnoty vašeho produktu. Ať už je to výrobek, nebo služba. Díky individuálnímu zaškolení ke každému novému zákazníkovi, novému oboru, či novému produktu jsou vždy na začátku projektu připraveni na odbornou argumentaci.

Investujeme čas do seznámení operátora s oborem a nesnažíme se nahradit zkušeného pracovníka, někým, kdo vaši oblast nezná. Hlavním úkolem školení a průběžné supervize je, aby náš obchodník nezněl jako operátor callcentra.

Znalost korporátních struktur

Naší obchodníci jsou zvyklí pohybovat se ve firemním prostředí a nemají problém mluvit s vedoucím daného úseku. Ať už je to obchodní ředitel, nebo technický ředitel. Pokud operátoři neznají konkrétní jméno cílové osoby, snaží se podle definice najít správnou osobu, které má znalost a rozhodovací pravomoce.

Schopnost definovat výhody

Během přípravy kampaně definujeme spolu s vámi cílovou skupinu a dohodneme se na hlavních výhodách pro zákazníky z této skupiny. To lze potom převést do podkladů pro naše obchodníky pro začátek kampaně.

Zaměření na obchod

Sami máme zkušenost s prodejem, proto neustále revidujeme výsledky kampaně a porovnáváme je s domluvenými cíli. Jsme si vědomi, že každá marketingová výkonnostní kampaň musí přinést tolik leadů, aby výnosy byly několikanásobně vyšší než náklady.

Práce se daty

Jsme schopni vám pomoci s vašimi stávajícími CRM daty. To se může hodit při hledání nové cílové skupiny, či vlastních benefitů pro zákazníky. Pokud naopak chcete rozšířit povědomí o vašem produktu, můžeme vám připravit, dle vaší specifikace, segmentaci trhu a seznam firem v cílové skupině z našich databází.

Další služby

Při podpoře výkonnostních kampaní často využíváme i naše další služby. Například vytvoření jednoduché microsite, nebo podpora pomocí PPC inzerce.
Často nás také zákazníci využívají pro tvorbu obsahu nebo řízení komunikace na sociálních sítích.

Náš tip

Potřebujete poradit, nebo přímo pomoci? Obraťte se na nás. Napište nebo zavolejte:

Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr.chaloupka@idealab.cz

Dále by Vás mohlo zajímat

Marketing pro ICT společnosti
Marketing pro výrobní společnosti
Lead machine

Související články na IDEAMAG.CZ

Jak řídit marketing strojírenských firem I.
Jak řídit marketing strojírenských firem II.
Jak řídit marketing strojírenských firem III.
Jak řídit marketing strojírenských firem IV. 
Jak řídit marketing strojírenských firem V.
Taiji a marketing I.
Taiji a marketing II.