Poslední díl našeho seriálu shrnuje důležitý aspekt všech kampaní, a to je vyhodnocení a zpětná vazba.
V předchozím dílu jsme psali o tom, jak důležitou prvkem marketingu jsou právě leady.
Z naší zkušenosti víme, že zákazníci často nedokážou využít získané informace o svých zákaznících nebo leadech.
Pro nás v Idealabu nekončí práce spuštěním stránek či dokončením „nasmlouvané“ akce. Snažíme se v průběhu i na konci kampaní sledovat, jak zákazníci reagují na navrženou kampaň a podle toho reagovat.
Máme zkušenosti se zpracováním a analýzou dat, a s hledáním souvislostí.
Proto doporučujeme svým klientům si po kampani udělat analýzu výsledků a výsledky promítnout do budoucích aktivit. Proto je výhodné pracovat na projektech minimálně 1 rok, jak jsme zmiňovali v předchozích článcích.
Vadí vám, že máte málo informací o chování vašich klientů? Mělo by. Stejně tak byste neměli být spokojeni, pokud získáte z marketingové akce 1-2 leady.
To by pro vás měl být signál, že kampaň nezafungovala, jak měla.
Pokud cítíte, že potřebujete pomoci s analýzou výsledků marketingové kampaně, nebo prostě nevíte, co dělat s vlastní neaktuální databází zákazníků, obraťte se na nás.
Náš systém „lead machine“ kombinuje online a offline aktivity tak, abyste ze svých kampaní získali maximum leadů.
Přečtěte si také:
Jak řídit marketing strojírenských firem IV.
Jak řídit marketing strojírenských firem III.
Jak řídit marketing strojírenských firem II.
Jak řídit marketing strojírenských firem I.
Chcete se do marketingu pustit s námi?
Napište nebo zavolejte:
Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr.chaloupka@idealab.cz