12. ledna 2019 Petr Chaloupka

Jak řídit marketing strojírenských firem III.

Třetí díl seriálu Marketing strojírenských firem věnujeme základním marketingovým nástrojům pro strojírenskou nebo výrobní firmu. Jaké nástroje zvolit?

Tiskoviny nejsou mrtvé

Naopak: kvalitní firemní časopis, je dnes velmi účinné médium. Máte možnost do detailu představit svůj produkt. Popsat cestu a vývoj, které nezřídka trvají dlouhé roky. Můžete představit tým, který stojí nejen za vývojem, ale i výrobou a můžete přesně ukázat, jak vaše firma postupuje. Prostředí, fotografie, autentické rozhovory doplněné na webu o videa je přesně to, co zajímá vaše partnery. Při obchodních jednáních často ani vaši dlouholetí zákazníci netuší, co vše se skrývá za vaším produktem nebo službou. Souhrnně mluvíme o obsahovém marketingu, pro který je třeba nejen znalostí z oboru strojírenství a výroby, ale i marketingové zkušenosti. První máte vy, druhé pak my v Idealabu.

Newslettery mohou být zajímavé a čtivé

Když budete psát o slevě 25% na automatickou pračku, jen všechny naštvete. Proč? Protože slevový prodejní marketing dělá asi tak 564 českých eshopů každý den. A logicky vás jejich newslettery obtěžují. Buď už pračku máte nebo vás šestikilové balení persilu zdarma opravdu nepřesvědčí ke koupi. Tohle není cesta pro vás.

Jak se měří newslettery

Umíme zajistit, aby vaše – i velmi specifická služba nebo výrobek – byly podané tak, že budou adresáty zajímat.
Nebudeme prvoplánově prodávat, nebudeme nabízet slevy… Ale zajistíme správně napsaný, technicky dobře zpracovaný (a odeslaný!) newsletter. Pak může mít třeba 65% míru otevření.

Co to znamená? Zcela jednoduché počty: když tisícovce svých zákazníků odešlete newsletter, 650 z nich si ho otevře a obvykle i přečte. Slušná skupina lidí, která ocení vaše informace, odbornost a kompetenci… A pak jednou (a to může být za měsíc, za rok…) přijde k vám. A nakoupí. I v tom je síla online marketingu. Navíc snadno spočitatelná a měřitelná.

Zdá se vám, že firemní časopis nebo newsletter byste také využili, ale nemáte čas ani kapacitu ho chystat?
Napište nám, protože tohle je naše parketa. Umíme připravit firemní časopis i pravidelné newslettery pro strojírenské a výrobní firmy.

Přečtěte si také:
Jak řídit marketing strojírenských firem I.
Jak řídit marketing strojírenských firem II.

Kontakt pro vás:
Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr.chaloupka@idealab.cz

Kontakty

Sjednat schůzku
Rychlý kontakt
Poptat služby
Konfigurátor služeb
Audit a poradenství

Pro média

Tiskové zprávy
Fotografie ke stažení
Zastupované značky
Kontakty pro média

Správa online 

Správa Facebooku
Správa LinkedIn
Další sociální sítě

PPC a řízení kampaní
SEO a analýzy webu