Všichni chtějí nové leady. Jak postupovat? Jak nastavit marketing, aby generoval vaší strojírenské nebo výrobní firmě leady? Tady je návod.

V předchozích dílech (odkazy najdete na konci článku) jsme vás provedli základními kroky při tvorbě marketingu, ukázali, že ne vše, co považujete z hlediska marketingu za mrtvé nebo neúčinné, takové opravdu je.
A ukázali jsme, jak můžete sami – nebo s naší pomocí – začít systematický a efektivní marketing. Skutečnost, že pracujete ve specifickém B2B segmentu, neznamená, že váš marketing končí vánočním přáním a láhví vína pro obchodní partnery.

Dnes vám popíšeme, jak postupujeme, když zadáním pro naši marketingovou strategii je generovat nové leady. Všichni je chtějí. I vy je chcete. V Idealabu jsme na základě mnohaletých zkušeností s řízením tuzemského i evropského marketingu velkých i středních strojírenských firem vytvořili tzv. Lead machine.

Stroj na leady

Co je Lead machine? Systém, jak v kombinaci offline a online kanálů a technik přivést vašemu obchodnímu oddělení nové zákazníky. O stroji mluvíme proto, že když se dobře nastaví, jede sám. Nejede úplně sám, to bychom přeháněli. Musíme ho řídit, ale jede překvapivě efektivně. Používáme procesní řízení proto, abychom z webu, placených kampaní, newsletterů, ale i telemarketingu a dalších offline aktivit vytáhli maximum. Abychom vaši investici do marketingu dokázali zhodnotit tak, že přinese nové zákazníky.

Náš stroj pohání obsahový marketing, doplňují online kampaně a samozřejmě naše know-how a také data z předchozích úspěšných projektů.
Chcete nové leady? Zeptejte se nás, jak nastavit Lead machine a jak ji pohánět k úspěšným výsledkům.

Přečtěte si také:
Jak řídit marketing strojírenských firem III.
Jak řídit marketing strojírenských firem II.
Jak řídit marketing strojírenských firem I.

Chcete se do marketingu pustit s námi?
Napište nebo zavolejte:

Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr.chaloupka@idealab.cz