Pro své stávající i nové klienty jsme nyní připravili nový nástroj pro podporu obchodu. Tato služba patří do oblasti výkonového marketingu a my jsme ji nazvali Lead Machine. Hlavním cílem je generování nových obchodních příležitostí zákazníkům v různých oborech B2B.

Kvalifikovaný telemarketing

Jádrem služby je prodej B2B výrobků nebo služeb prostřednictvím externích obchodníků na telefonu. Vždy by se mělo jednat o nabídku produktu s přidanou hodnotou. To vyžaduje kvalifikovanou komunikaci o výhodách a přínosech pro zákazníka. A pro takovou komunikaci musí být obchodníci dlouhodobě školeni a vychováváni. A to je věc, kterou vám tradiční callcentra nemohou nabídnout.

CRM data

Lead Machine dále nabízí analýzy a správu Customer Relationship Management (CRM) dat klienta. Jedná se o všechny data, shrnující informace o vlastních zákaznících klienta. Ač mají firemní CRM data velký potenciál pro další obchody (cross-selling, upselling), má je většina zákazníků ve velmi špatném stavu. To může být hlavní příčinou špatných výsledků jednotlivých marketingových kampaní. Proto nabízíme možnost taková data i výstupy z posledních kampaní společně s klientem projít a definovat, jak je lze využít. Případně udělat vše co je potřeba, aby do budoucna vše fungovalo lépe.

Tradiční marketingové služby jako podpora kampaní

Idealab vždy nabízel ve vysoké kvalitě další marketingové služby jako jsou tvorba microsite, správa tištěné i digitální inzerce, příprava tiskových materiálů nebo třeba obsahové kampaně. Tyto služby mohou skvěle podpořit obchodní kampaně vedené v rámci Lead machine.

 

Lead Machine Graf

Služba vhodná pro každé období

Lead Machine je nový přístup k výkonnostnímu marketingu, který firmám v B2B může měřitelně přinést více obchodních příležitosti. Je to tedy služba, která je důležitá v době růstu trhů a nezbytná v dobách ekonomické recese, kdy aktivní poptávka výrazně klesá.

Kdy využít Lead machine

Naše služba je zejména vhodná, pokud:

  • nemáte dostatek leadů
  • chcete představit nový výrobek nebo novou službu
  • chcete penetrovat zcela nový trh, který je zatím obsazen konkurencí
  • potřebujete aktualizovat svoji CRM databázi

O hlavních přínosech budeme psát v příštím článku, který vyjde zítra.

Náš tip

Potřebujete poradit nebo přímo pomoci? Obraťte se na nás. Napište nebo zavolejte:
Petr Chaloupka
Tel.: +420 777 587 024
Email: petr.chaloupka@idealab.cz

Dále by Vás mohlo zajímat

Marketing pro ICT společnosti
Marketing pro výrobní společnosti
Lead machine

Související články na IDEAMAG.CZ

Jak řídit marketing strojírenských firem I.
Jak řídit marketing strojírenských firem II.
Jak řídit marketing strojírenských firem III.
Jak řídit marketing strojírenských firem IV. 
Jak řídit marketing strojírenských firem V.
Taiji a marketing I.
Taiji a marketing II.