Petr Chaloupka

Projektový manažer | Strojírenství
Profil

Petr Chaloupka má dlouholeté zkušenosti z obchodu, ty mu pomáhají rychle identifikovat hlavní potřeby obchodního oddělení klientů, a ty „přeložit“ do správné marketingové kampaně.
„Leady“ a „Demand Generation“ je jeho mantra. Proto má rád měřitelné výsledky, které lze vyhodnotit a dále na nich stavět. Pokud potřebujete analyzovat vaše stávající či potenciální klienty, Petr je ten správný člověk.

Petr vystudoval ČVUT, obor Obráběcí stroje. Většinu svého profesního života zasvětil oblasti IT a strojírenství. Má zkušenosti z nadnárodních korporací (například Siemens) i menších českých firem, kde dlouhá léta působil na pozicích produktového nebo marketingového manažera.

Hlavní projekty:

Marketing pro ICT společnosti
Marketing pro výrobní společnosti
Lead machine

Petr píše na blogu Idealabu

Jak řídit marketing strojírenských firem I.
Jak řídit marketing strojírenských firem II.
Jak řídit marketing strojírenských firem III.
Jak řídit marketing strojírenských firem IV. 
Jak řídit marketing strojírenských firem V.
Taiji a marketing I.
Taiji a marketing II.