11. února 2019 Radek Váňa

PR pro development I.

Jako zkušená agentura v oblasti real estate pro své klienty často vytváříme informační newslettery, nebo také development news. Jde o krátké nebo i delší zprávy z trhu nemovitostí, často o developmentu v Praze.

V seriálu několika článků vám přiblížíme, jak správně připravovat PR pro developerské projekty, jak to děláme my v Idealabu, dále jak správně popsat development v Praze, když chcete uspět a zaujmout média právě svým projektem.

Naše reference

Jako bývalí redaktoři časopisů jako je Development News, Stavební fórum, eArch nebo Realit přesně víme, jak se má komunikovat developerský projekt. Anebo obecně jakýkoliv nový development tak, aby média chtěla referovat právě o vás. Není jednoduché zaujmout, protože rezidenční development dnes především v Praze zažívá masivní boom, bytových projektů je na trhu celá řada a jedině správná marketingová strategie a obsahový plán, pečlivě připravený profesionály vám mohou zajistit, že o vašem projektu budou média psát a že budete na internetu vidět.

Jak postupovat

V několika dílech si dnes a v následujících dnech podrobně popíšeme, jak postupovat.
Jaká média zvolit a kam soustředit svou pozornost, když chcete svůj development komunikovat prostřednictvím news, tiskových zpráv a dalších informačních kanálů a sociálních sítí.

Mezi média, která bude zajímat váš obsah, patří na českém mediálním trhu B2B titulů například měsíčník Development News, online Stavební fórum nebo Construction Journal. Všechna tato developerská média jsou denně zahlcena novým obsahem, tiskovými zprávami a dalšími informacemi, mezi kterými vyniknout je opravdu obtížné. Proto jako krok číslo jedna při plánování vaší obsahové strategie doporučujeme obrátit se na zkušenou obsahovou agenturu.

Můžeme to být my v Idealabu nebo někdo další z oboru, kdo má zkušenost s psaním pro B2B segment a vytvářením různých developerských, realitních a odborných news.

Jak vytvořit správné development news

Univerzální návod neexistuje. Ale platí to, co i v jiných oblastech editorské a komunikační práce. Obsah je král (o tom jsme psali například zde). Jeho kvalita rozhoduje, když chcete upět na trhu B2B médií.
Pokud jste si tedy z prvního dílu našeho seriálu odnesli alespoň základní představu, jak komunikovat s developerskými médii, jsme rádi. Podívejte se také na některá naše média.

Rádi vám také poradíme, jak se takové news nebo developerské zprávy pro média vytvářejí. Kdy a kam se mají distribuovat. Jak zařídit, aby váš obsah našel toho správného čtenáře.
Například odborníka z nějaké profesní asociace, developera, investora nebo čtenáře časopisů, jako je Development News, Stavební fórum, Construction Journal či další developerská média.

Jak na to?

Kontaktujte nás a pojďte se s námi nezávazně potkat:
Radek Váňa, tel. 777 572 476 nebo rovnou pište: radek@idealab.cz

Pro média

Tiskové zprávy
Fotografie ke stažení
Zastupované značky
Kontakty pro média

Správa online 

Správa Facebooku
Správa LinkedIn
Další sociální sítě

PPC a řízení kampaní
SEO a analýzy webu