Je správné jít na konferenci stavební fórum, nebo psát do Development News, když chcete komunikovat váš developerský projekt?
Bezesporu nic nezkazíte, pokud se budete prezentovat na Real Estate Market nebo – máte-li větší developerský projekt – na Expo Real v Mnichově. My vám ale v tomto seriálu poskytujeme konkrétní tipy, jak komunikovat developerský projekt na českém trhu.
Případně, jak ukázat rezidenční projekt Praha vašemu cílovému publiku a jak zajistit, aby komunikace a marketing vašeho projektu měly hlavu a patu.
Marketing v developmentu
Krok po kroku
1. Tvorba správné obsahové strategie, výběr obsahové agentury
2. Příprava obsahu, copywriting a tiskové zprávy do médií jako je Development News, Stavební fórum, eArch, Archiweb nebo další B2B média
3. Účast na akcích jako je konference Stavební fórum, Real Estate Market nebo dalších setkáních asociací
4. Pravidelná správa obsahu, tvorba obsahu a PPC kampaní pro developerské projekty
5. Vyhodnocování, analýza klíčových slov pro developerský projekt a další analýzy trhu nemovitostí
To je pět stručných kroků, za kterými se ale skrývá obrovská práce.
Rádi vám s ní pomůžeme, protože jako developer, investor, správce fondu nebo další odborník na trhu nemovitostí nejste marketingový specialista.
Od toho jsme tu my v Idealabu.
Přesně víme, co máme dělat, když jde o komunikaci developerských projektů. Jak kampaň nastavit, jak ji časovat a konec konců i kolik za ni utratit, aby byla efektivní a finančně dávala smysl.
Naše developerské reference
Za předchozích deset let jsme pracovali na těch největších pražských developerských projektech, převážně z oblasti kancelářského trhu, ale i rezidenčního trhu nebo logistiky. Jmenujme například projekty jako je Futurama Business Park (Praha 8) pro Erste Group Immorent, Enterprise Office (Praha 4) pro stejného developera, Green Line Kačerov (Praha 4) pro společnost Karimpol.
Chystali jsme marketing pro Rezidenci Vítkov, kompletní marketing kancelářských budov na Národní třídě, na Smíchově i v Nových Butovicích.
PR a development je naše parketa. Obraťte se s důvěrou na nás, protože PR pro development děláme více než deset let.
Chcete PR pro developement?
Kontaktujte nás a pojďte se s námi nezávazně potkat: Radek Váňa, tel. 777572476 nebo rovnou pište: radek@idealab.cz
Přečtěte si předchozí díly seriálu
PR pro development I.
PR pro development II.
PR pro development III.