V minulém dílu seriálu jsme vám ukázali, jak důležitá jsou developerská média. Například Development News, Stavební fórum, Construction Journal jsou důležitá pro vaši mediální strategii a tvorbu obsahu. Společně jsme si vysvětlili, že mezi všemi development news, tiskovými zprávami a dalšími informacemi je velmi důležité vyniknout kvalitním obsahem. A získat tak na svoji stranu redaktory a poté čtenáře těchto developerských médií.
Jak vybrat PR agenturu
Protože převážná většina z těchto developerských médií působí v Praze, bude pro vaše PR a marketingové záměry lepší PR agentura Praha nebo marketingová agentura Praha.
Důvodů je několik: bude mít blíž ke zdroji informací.
Dále dobře zná místní trh rezidenčních projektů v Praze, pravděpodobně má k dispozici i průzkumy trhu nemovitostí.
Například my v Idealabu každý rok připravujeme Trend Report pro Asociaci pro rozvoj trhu nemovitostí, takže máme zdrojová data i velmi podrobné podklady k situaci na trhu hned z první ruky.
Spolupracujeme nejen s uvedenými médii, ale přesně víme, kdy měsíčník Development News vychází. Jaké podklady pro vaši propagaci a marketing projektu potřebuje. Jinak je tomu, když potřebujete nachystat materiály pro Stavební fórum: to je v zásadě online deník, který potřebuje jinou strukturu podkladů. Jiný copywriting pro development i jiné fotografické materiály o nemovitostech. A pak jsou na trhu další média, jako je například Construction Journal, Project & Property nebo Building World.
To vše patří mezi časopisy o developmentu, a pokud chcete být se svým developerským projektem vidět, neměli byste tady chybět.
Podklady pro média
Jak ale přesně připravit podklady pro tato developerská média? Co od nás budou chtít? Komu a jak poslat? To všechno jsou otázky, na které potřebujete znát odpověď ve chvíli, kdy chystáte komunikační plán pro váš developerský projekt. Kromě PPC kampaní, billboardů v lokalitě nebo letáků a inzerce v místním tisku budete potřebovat do komunikačního plánu zařadit také odborné PR a marketing pro developerské projekty.
Pak jsme tu připraveni my a rádi vám takový plán nachystáme, připravíme vše potřebné a také oslovíme všechna média.
Redaktoři časopisů jako je Stavební fórum, Developement News, eArch a dalších B2B médií jsou naši bývalí kolegové. Kromě toho, že se známe osobně, víme i jak připravit komunikaci developerského projektu právě zde.
Napište nám, potkejte se s námi a pojďme společně připravit marketingový plán pro váš developerský projekt. Rádi se s vámi rozdělíme o své know-how.
Přečtěte si také:
PR pro developement I.