Jste developer a potřebujete sjednávat obchodní schůzky? Nebo outsourcovat obchodní oddělení? Umíme PR pro developerské společnosti.
V předchozím dílu našeho seriálu PR pro developerské projekty V. jsme podrobně popisovali, jak jsme pět let připravovali PR a marketing pro evropskou síť logistických parků Immopark.
PR a marketing byl v tomto případě zaměřený na specifický trh B2B marketingu a zahrnoval newslettery, časopis, tiskové zprávy a celkovou komunikaci projektu… Dnes se budeme otevřeme téma newsletterů a telemarketingu.
Jak se dá kvalitní telemarketing využít pro developerské projekty?
Developeři nedělají telemarketing
Skoro vždy, když se potkáme s novými klienty, slyšíme v briefu stejná klišé. A také omyly, které pramení z neznalosti marketingových postupů. „Newslettery nikdo nečte.“ „Telemarketing všichni nenávidějí.“…
Samozřejmě i vy byste tyto dvě věty podepsali. Vytiskli si je a dali na firemní nástěnku. Pojďme si je rozebrat podrobněji a podívat se také na čísla, která hovoří úplně obráceně.
Začneme tématem newslettery pro developery, nebo také newslettery pro real estate segment. Jedenáct let chystáme marketing pro developerské projekty a za tu dobu jsme odeslali statisíce, možná miliony mailů: od newsletterů o developerském projektu, o tom, jak agenti pokračují v pronájmech…
A tak víme, že pokud je newsletter dobře připravený, jeho úspěšnost otevření (open rate) se pohybuje mezi 25-30%. Ano, je to tak: pošlete mail 1 000 lidí (nebo klientů, zájemců, partnerů… doplňte si sami) a 250 z nich vaši informaci přečte. Je to málo?
Jako developer nebo investor realitního projektu víte, že pro obchodní realizaci – ať už je to pronájem kanceláří nebo retailových ploch – potřebujete oslovit poměrně velkou skupinu potencionálních zájemců. Korporací, agentů… proč jim pravidelně neposílat newsletter nebo informace mailem? V Idealabu máme velmi kvalitní databáze (a ošetřené GDPR) a ty dovedeme využít pro PR nebo marketing vašeho developerského projektu.
Jak na online v developmentu
Umíme připravit segmentaci, kvalitní databázi i vytvořit obsah, který bude fungovat: mluvit k potencionálním nájemcům nebo kupcům správným jazykem. Umíme ho odeslat na tisíce až desetitisíce mailových adres tak, abychom dodrželi všechna aktuální nařízení spojená s ochranou osobních údajů a GDPR. A pak všem vašim potencionálním klientům, agentům, investorům umíme zatelefonovat. Cože, ptáte se?
Telefonovat? Cože?
Ano, osobní kontakt ničím nenahradíte. Můžete posílat tisíce mailů, můžete mít skvělé PR pro development (a to všechno pro vás kvalitně zajistíme), ale když tomu správnému člověku zavoláme a probereme s ním, jak mu můžeme pomoci, nebo co mu můžeme nabídnout (vaším jménem), dostáváme se na úplně jiná čísla úspěšnosti. Vyšší. Efektivnější.
Telemarketing pro real estate a developerské projekty funguje. A z našich realizovaných kampaní víme, že funguje skvěle. Jak konkrétně postupujeme a jaké máme výsledky při telemarketingu pro developerské projekty nebo developerské firmy podrobně rozebereme v dalším dílu našeho seriálu PR pro developerské projekty.
Chcete se s námi pobavit o tom, jak připravit PR a marketing pro váš developerský projekt? Potřebujete specialisty na online marketing nebo telemarketing pro developerské projekty?
Chcete výkonné PR pro váš developerský projekt?
Kontakt pro Vás: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Mohlo by vás také zajímat
Jak vybrat PR agenturu
Online průzkumy a jak na ně
Jak připravit firemní časopis
Jak spravovat databázi kontaktů
LinkedIn a jeho využití v kreativních profesích
Přečtěte si předchozí díly seriálu
PR pro development I.
PR pro development II.
PR pro development III.
PR pro development IV.
Všechny články na téma PR a development na IDEAMAG