Registrace na prohlídky pražských kanceláří firmy Deloitte. Máme poslední volné termíny: pondělí 17. června, středa 19. června od 16.00 hodin.

Jeden z nejsledovanějších projektů loňského roku byla relokace kanceláří poradenské společnosti Deloitte. Interiéry v budově Churchill navrhl náš klient, pražské studio ATELIER KUNC architects.

Využijte poslední volná místa na dva termíny komentovaných prohlídek interiérů společnosti Deloitte.

Termíny prohlídek

Pondělí 17. června 2019, 16.00-17.30 | REGISTROVAT / volných míst: 2
Středa 19. června 2019, 16.00-17.30 | REGISTROVAT / volných míst: 2

Registrační formulář

Interiéry kanceláří od střešní terasy až vstupní atrium provede tým Ateliéru Kunc Architects pod vedením Michala Kunce, v doprovodu realizačního týmu společnosti Deloitte. Hosté se seznámí s genezí projektu, architektonickým konceptem i technickým řešením těchto jedinečných kanceláří.

Celý projekt kanceláří Deloitte představujeme podrobně - včetně rozhovoru s autory interiéru - na stránkách IDEAMAG.CZ .

Foto: Peter Fabo

Náš tip

Chcete uspořádat podobnou tematickou akci pro vaše klienty nebo předastavit zajímavý interiér? Umíme připravit komentovanou prohlídku, stejně jako odborný seminář přesně na míru.
A navíc: rozumíme interiérům a architektuře.
Kontaktujte nás a sjednejte si schůzku.

Mohlo by Vás také zajímat

Komunikaci pro developery a trh nemovitostí se věnujeme podrobně v článcích na IDEAMAG.CZ. Vybíráme některé z nich.

PR a komunikace pro development – 1. díl
PR a komunikace pro development – 2. díl
PR a komunikace pro development – 3. díl
PR a komunikace pro development – 4. díl

Kde hledat data o trhu nemovitostí
Odborné zdroje o prostředí kanceláří

Čtěte rádi rozhovory? Tady jsou...

Barbora Kopečná - architektka, Baraak
Vladimír Borovička – ředitel značky Interiér Říčany
Luděk Rýzner – architekt
Jan Bastař – spoluzakladatel značky cre8
Marek Deyl – architekt
Robert Fritzen – majitel restaurace

Chcete také publikovat na IDEAMAG.CZ? Zajímá vás kvalitní obsah, kterým oslovujeme zajímavou cílovou skupinu, především v B2B marketingu?
Napište nám a pojďme se potkat. Umíme připravit rozhovor i pro vás.