Kromě online prezentace a eshopu to jsou setkání, akce a konference, které při marketingu nábytkářských firem dobře fungují.

Proč? Protože nábytek potřebujete vidět, vyzkoušet, jak funguje třeba kování, jaký materiál je na výrobu použitý a jak je celý výrobek vymyšlený a vyrobený.

Marketing pro výrobce nábytku I

Konference TechoCon

Pracovní prostor budoucnosti se zásadně mění. Firmy a lidé v nich mění své pracovní zvyklosti, mění strukturu a organizaci pracovních týmů, mění prostorová uspořádání kanceláří… to byla prvotní úvaha, když jsme v nekonečných diskusích přemýšleli, jak konferenci TechoCon koncipovat.

Hledali jsme společně s týmem firmy Techo, organizátorem konference, nosná témata, která hýbou současným trhem a která osloví široké publikum. Začínali jsme před více než čtyřmi lety a po prvním ročníku konference TechoCon jsme věděli:… ano, to je přesně ono.

Dnes je TechoCon multioborová platforma, která zahrnuje nejen výroční mezinárodní konferenci, ale i pravidelná diskusní setkání TechoCon Morning Meetings, vlastní blog (psali jsme ho každý týden!), newslettery, ale především: silnou komunitu lidí, které problematika kanceláří a život v nich opravdu zajímá.

Každý měsíc setkání, každý měsíc diskuse s odbornou veřejností nad novými trendy v dynamicky se měnícím odvětví. Výsledkem několika roční práce byly například snídaně nazvané TMM.

Pracovní snídaně TechoCon Morning Meetings

Formát neformálního setkání při snídani a odborné přednášce prostě funguje. Rok, který uplyne mezi dvěma velkými konferencemi, se dá využít na dopolední setkání, nazvaná TechoCon Morning Meetings. Celkem jsme jich zorganizovali devět a jejich hosté a témata zaujali stovky účastníků, především architektů a designérů. Prosurfujte si jednotlivé přednášky, ke kterým jsme psali odborný blog.

TMM #9 – Radek Hegmon: Cesta od mm ke km a zase zpátky
TMM #8 – Maxim Velčovský: Light design experience: Definování prostoru prostřednictvím skla
TMM #7 – Ivan Struhár: Ergonomie a aktivní design
TMM #6 – Balík, Práček, Dlouhý: Technologie v moderní architektuře
TMM #5 – Pasta Oner: Umění ve veřejném prostoru
TMM #4 – Ivo Hrdina: Vliv pracovního prostředí na člověka.
TMM #3 – Lenka Šindelářová a Lena Popová: Trendy, výhledy, data…
TMM #2 – Jan Baxa: Jak efektivní plánování ovlivňuje provozní náklady.
TMM #1 – Roman Vrtiška: kancelářský prostor podle současných trendů.

Ebook jako výstup odborné konference

Všechny přednášky a diskusní setkání v jednotlivých panelech jsme editovali do čtivých textů a připravili z každé konference TechoCon ebook, který je volně ke stžení na webu (a pár stovek kusů jsme také tiskli). Prohlédnou a stáhnout si můžete ebook TechoCon 2018 a ebook TechoCon 2019. Obojí v naší redakční a produkční režii.

Videa o konferenci TechoCon

Příprava konference, jako je TechoCon trvá bezmála rok: od výběru řečníků, přes přípravu témat, spousta organizačních záležitostí, až po technickou produkci. Konkrétně k této akci jsme rok psali také blog

 

Přečtěte si také související články

Jak řešit marketing pro architekty III.
Jak řešit marketing pro architekty II.
Jak řešit marketing pro architekty I.
PR pro development I.
PR pro development II.
PR pro development III.
PR pro development IV.
PR pro development V.
PR pro development VI.

PR a marketing pro architekturu

PR a marketing pro architekturu

Náš PR a mediální servis nabízíme architektům, interiérovým designérům, produktovým designérům, ale i dodavatelům staveb a interiérových realizací.

Foto: David Kraus