Jak řešit marketing pro architekty II.

16. prosince 2018
16. prosince 2018 Radek Váňa

Jak řešit marketing pro architekty II.

Druhý díl seriálu Marketing pro architekty ukazuje, jak správně postupovat. Kdy? Když chcete být vidět!

V prvním dílu jsme popsali otázku správného časování komunikace. Dnes se zaměříme na obsah a obsahovou strategii. Laicky řečeno: co budete říkat. Ano: jste nejlepší architektonické studio v České republice, možná i v Evropě, máte našlápnuto a několik desítek projektů v šuplíku, k tomu pár realizací a jedno třetí místo v soutěži Mladý & úspěšný do 29 let (jasně, taková soutěž neexistuje, jen si děláme srandu). Nic moc výchozí pozice.

Vy chcete na obálku Forbesu a do žebříčku 30 pod 30 tak, jako jsou tam třeba architekti Chybík + Kristof. I takové zadání jsme v Idealabu v rámci práce na marketingu pro architekty řešili. Jak postupovat?

Rada první: Definujte cíl

Architektura je jako myslivectví (není, zase přeháníme). Někdo rád chodí na bažanty, někdo střílí na srnky a někdo jede na druhý konec světa, aby tam skolil tygra. Abyste se s marketingem někam posunuli, definujte si cíl: kde budete za rok, co vám má marketing vlastně přinést – a nebojte si přiznat, že “jen” chcete potěšit své ego. I to je legitimní zadání.

Rada druhá: Zpracujte plán

V Idealabu jsme vypracovali “boarding program” pro architekty, kde definujeme a popíšeme cíl marketingu. Na základě výsledků naší společné práce pak rozpracujeme přesný plán na rok, případně na dva.

Celodenní workshop u vás v kanceláři vám na řadu otázek jasně odpoví, společně pak stanovíme postup i konkrétní kroky, jak v marketingu postupovat, jak nastavit měřitelné a dosažitelné cíle a jak k nim dojít.
Chcete tento “boarding workshop” vyzkoušet? Napište nám.

Ve 3. dílu se dozvíte: Cíle a plán máme. Co dál?
Kontakt pro vás: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel: +420 777 572 476

Ilustrační foto: Schindler Seko Architekti, studentské bydlení K Botiči, Praha / foto Ondřej Polák