Druhý díl seriálu Marketing pro architekty ukazuje, jak správně postupovat. Kdy? Když chcete být vidět!
V prvním dílu jsme popsali otázku správného časování komunikace. Dnes se zaměříme na obsah a obsahovou strategii. Laicky řečeno: co budete říkat. Ano: jste nejlepší architektonické studio v České republice, možná i v Evropě, máte našlápnuto a několik desítek projektů v šuplíku, k tomu pár realizací a jedno třetí místo v soutěži Mladý & úspěšný do 29 let (jasně, taková soutěž neexistuje, jen si děláme srandu). Nic moc výchozí pozice.
Vy chcete na obálku Forbesu a do žebříčku 30 pod 30 tak, jako jsou tam třeba architekti Chybík + Kristof. I takové zadání jsme v Idealabu v rámci práce na marketingu pro architekty řešili. Jak postupovat?
Rada první: Definujte cíl
Architektura je jako myslivectví (není, zase přeháníme). Někdo rád chodí na bažanty, někdo střílí na srnky a někdo jede na druhý konec světa, aby tam skolil tygra. Abyste se s marketingem někam posunuli, definujte si cíl: kde budete za rok, co vám má marketing vlastně přinést - a nebojte si přiznat, že "jen" chcete potěšit své ego. I to je legitimní zadání.
Rada druhá: Zpracujte plán
V Idealabu jsme vypracovali "boarding program" pro architekty, kde definujeme a popíšeme cíl marketingu. Na základě výsledků naší společné práce pak rozpracujeme přesný plán na rok, případně na dva.
Celodenní workshop u vás v kanceláři vám na řadu otázek jasně odpoví, společně pak stanovíme postup i konkrétní kroky, jak v marketingu postupovat, jak nastavit měřitelné a dosažitelné cíle a jak k nim dojít.
Chcete tento "boarding workshop" vyzkoušet? Napište nám.
Marketing pro architekturu
Chcete prezentovat svou architektonickou práci?
Nabízíme architektům, designérům i dodavatelům kompletní PR a mediální servis.
Ve 3. dílu se dozvíte: Cíle a plán máme. Co dál?
Kontakt pro vás: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel: +420 777 572 476
Ilustrační foto: Schindler Seko Architekti, studentské bydlení K Botiči, Praha / foto Ondřej Polák