"Před deseti lety se marketingem a PR zabývala architektonická studia jen výjimečně, nyní je to nezbytná součást jejich činnosti."

Před deseti lety se marketingem a PR zabývala architektonická studia jen výjimečně, nyní je to standard. Marketing a PR jsou nezbytnou součástí každé podnikatelské činnosti. A platí to i pro architektonická studia, která si důležitost propagace čím dál více uvědomují. I architekti potřebují budovat svou značku, aby o nich potenciální zákazníci věděli, protože šanci na úspěch má vyšší ten, kdo je více vidět. Nárůst zájmu o marketingové služby ze strany architektů potvrzujeme i my v Idealabu.

Když jsme s marketingem a PR pro architekty před nějakými deseti lety začínali, věnovali se aktivní propagaci jedno, dvě architektonická studia. Někoho odpovědného za PR a prezentaci na veřejnosti mělo možná jedno studio. Prostě tehdy platilo klišé, že architekt je chlápek v černém roláku s intelektuální vizí a slovo jako marketing je v architektuře skoro něco jako nadávka,“ popisuje CEO Idealabu Radek Váňa. „Dneska je situace naprosto odlišná a vlastně není moc velkých a úspěšných architektonických studií, která by neměla vlastní PR: ať už interní, nebo externí agenturu, jako jsme třeba my,“ dodává Radek.

Celý článek na webu Mediaguru.cz

 


Služby Idealabu pro architekty

Reference: čeští architekti & Idealab

a další reference najdete zde

Chcete marketing v architektuře?

Jste výrobce, dodavatel nebo prodejce? Architektonické studio nebo jednotlivec?
Umíme připravit komunikaci ve všech formátech: od jednorázových projektových spoluprací až po dlouhodobé a cílené PR. Pracujeme pro velká studia i jednotlivce: vždy hledáme odpovídající cesty a komunikaci.
Přečtěte si naše případové studie o PR v architektuře.
Napište nám a pojďme se potkat u skvělé kávy v naší Laboratoři myšlenek na pražském Břevnově.
Rychlý kontakt: office@idealab.cz anebo volejte rovnou Radkovi Váňovi.


Náš tip: Jak na úspěšný newsletter?

Začněte hned. Prostudujte si naše návody na úspěšný marketing a zkuste to sami. Shrnuli jsme celou strategii newsletterového marketingu do seriálu článků a sdílíme naše know-how i s vámi.

Můžete se ponořit do 1. dílu seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter anebo přejít na 2. díl seriálu Jak vytvořit úspěšný newsletter (tam jsme řešili Předmět mailu). Ve třetím dílu Jak vytvořit úspěšný newsletter už řešíme podrobnosti jako "call to action" tlačítko a další vychytávky, které v našich newsletterech také najdete.

Až si seriál pročtete a shrnete si pro sebe vše podstatné, můžete zjistit - podobně jako řada našich klientů - že newsletter nemáte kapacitu připravovat. Anebo na přípravu newsletteru nemáte čas, neumíte psát... anebo obojí. Rádi vám pomůžeme.

Jak postupovat, když nemáte čas na newsletter

Napište přímo Radkovi Váňovi na radek@idealab.cz, nebo mu zavolejte na tel. +420 777 572 476 a dohodněte se na konzultaci, která vám dá odpovědi na vaše otázky, jak připravit úspěšný newsletter.
A jak tento newsletter využijete pro vaše podnikání.
Jak newsletter připravit?
Jak newsletter odeslat?
To všechno vám vysvětlíme.

Marketingový slovník Idealabu

Pečlivě vybíráme termíny a pojmy z oblasti marketingové komunikace, které by se vám mohly hodit pro vaši práci. Najdete je v Marketingovém slovníku Idealabu, který dnes obsahuje několik set pojmů. Několik tisíc čtenářů tohoto blogu nejčastěji hledá v Marketingovém slovníku tato hesla: