Kdo je to follower?

Follower v českém překladu volně také sledující je uživatel sociální sítě, který se přihlásí k odběru příspěvků jiného uživatele, firmy nebo značky. Followeři tak na sociálních médiích jako Facebook, Instagram nebo Twitter sledují a zobrazují si obsah, který sdílejí ostatní uživatelé v jeho síti. Počet followerů je jedním z ukazatelů úspěšnosti daného účtu nebo stránky na sociálních sítích. Cílem firem je tak mít co nejvyšší počet sledujících, což znamená také vyšší dosah komunikovaného obsahu.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle
Kniha TINY HOUSE