Náš Marketingový slovník stále doplňujeme novými pojmy. Aktuálně má slovník přes 300 podrobně vysvětlených marketingových pojmů, která se používají napříč různými odvětvími a obory.
Na slovníku stále pracujeme tak, aby byl pomůckou nejen pro laiky, ale i zkušené marketingové odborníky. Nově zde najdete například marketingové archetypy, o kterých jsme napsali samostatný článek. Že marketing není jen reklama, jistě víte. Jedná se o komplexní pojem, který zahrnuje mnoho oblastí a pojem marketing jako takový může mít mnoho podob. A právě o tom je náš Marketingový slovník.
Není marketing jako marketing
Co si představit pod pojmem senzorický marketing? Pojem úzce souvisí s in store komunikací. Zajímavý je také výraz demarketing, který, jak už název napovídá, je opakem marketingu. Geomarketing pracuje s informacemi o poloze, content marketing má za úkol informovat, vzdělávat a především zabavit. A to jsou jen některá hesla, která vám mohou pomoci s orientací ve světe marketingu.
Jak probíhá marketingový výzkum a jaké jsou jeho druhy? Kdy využít kvalitativní a kdy kvantitativní metody? Marketingový výzkum má svá jasně daná pravidla a specifika.
Co je úkolem undercover marketingu? Čím se vyznačuje marketing management? A je v dnešní době internetový marketing úspěšný? Náš marketingový slovník stručně a přehledně vysvětluje výše zmíněné pojmy a nejen ty – dozvíte se také na jakém principu funguje drip marketing nebo co si představit pod pojmem sales promotion.
Prohlédněte si Marketingový slovník Idealabu.
Potřebujete poradit s dalšími marketingovými nástroji?
Prohlédněte si nejčastěji hledané služby:
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn