Geomarketing je metoda marketingové analýzy, která využívá geografické informace a propojuje je s obchodními daty. Cílem geomarketingu je optimalizace nákladů a celkové zvýšení efektivity plánování a implementace marketingových aktivit. V rámci geomarketingu se používá geografický informační systém (GIS), který umožňuje určit rozmístění jednotlivých odběratelů na daném území. Výslednými hodnotami této statistické metody je digitální mapa, v níž je na základě sociodemografických a ekonomických dat rozpoznáno chování lidí na daném území.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.