In store komunikace je druh podlinkové reklamy v rámci marketingové komunikace, která probíhá v místě prodeje. Jedná se o významné komunikační médium, jež může výrazně ovlivnit spotřebitelské chování, když dochází k finálnímu rozhodnutí, zda má člověk o produkt zájem. Označují se tak reklamní stojany, letáky a další propagační materiály. In store komunikace není obecně brána jako reklama a proto je velmi oblíbená. Zákazníci ji vnímají jako zdroj inspirace, úsporu času a usnadnění nákupu.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.