« Back to Glossary Index

Co je to senzorický marketing?

Senzorický marketing  je nová forma in-store marketingu, která využívá faktorů vytvářejících prostředí a atmosféru v prodejně (hudba, vůně, barvy, hmatové a chuťové prvky), a tak vyvolává u spotřebitele pozitivní reakce pro nákup určitého druhu zboží. 

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle