Projekt ARCHIZOOM jsme spustili v lednu 2020. Několik let příprav, intenzivní práce ve finále a nyní je ARCHIZOOM jeden z nejrychleji rostoucích webů o architektuře.
Video rozhovory s architekty
Začali jsme video seriálem Architekti kanceláří. Ohlas, který naše videa vyvolala, byl neočekávaný. Vlastně nás úplně sestřelil tím, jakou interakci čtyři rozhovory (a několik krátkých teaserů k nim) vyvolalo. Společně s naším klientem, skvělou firmou Tarkett, jsme připravili koncept. Řekli jsme: pojďme se potkat s těmi nejlepšími architekty, kteří v České republice navrhují kanceláře. Pojďme se jich ptát, jak to dělají.
Podcasty a videa
Chcete natočit video nebo nahrát podcast?
Náš tým v profesionální kvalitě natočí, sestříhá a zprodukuje video, podcast nebo krátký spot.
Jak architekt zpracovává pracovní prostor pro 300, ale třeba také pro 3 000 lidí. Samozřejmě téma open space, coworkingu a dalších forem uspořádání pracovního prostoru je tisíckrát probrané – v Idealabu jsme psali pravidelný blog TechoCon, připravovali s firmou Techo konferenci věnovanou pouze kancelářím (o konferenci TechoCon si přečtěte zde), pravidelně publikujeme případové studie o kancelářských projektech, sledujeme nejnovější trendy ve světě… Zdánlivě je k tématu kancelářských prostor všechno řečeno.
Proč video obsah vítězí
Protože architekt, nebo architektonický tým je „jenom“ jeden z kamínků mozaiky, která skládá úspěšný kancelářský interiér. V seriálu, který natáčíme pro časopis ARCHIZOOM, představujeme konkrétní architekty.
Chceme, aby vysvětlili, proč jejich návrhy vypadají tak, jak vypadají.
Jak se vlastně navrhují moderní kanceláře? A tak Radek Váňa posadil za mikrofon a pozval si ty nejlepší z nejlepších: architekty ze studia Vrtiška-Žák, architekty z Ateliéru Kunc Architects, Lukáše Janáče z ateliéru YUAR, Marka Chalupu z Chalupa Architekti… První čtyři rozhovory shlédlo na všech platformách (Youtube, Spotify, Apple Podcasts, web ARCHIZOOM, sociální sítě) průměrně 3000-3500 diváků v jednom dílu.
Pro koho je ARCHIZOOM
Náš koncept je postavený na kvalitní redakční práci: natáčení rozhovorů s architekty zabere spoustu času a připravuje ho celý tým. Stejně tak profilové rozhovory trvají dlouho… A to všechno skládáme každý den do mozaiky, která ukazuje českou architekturu a především ty, kteří ji připravují. Architekty, ale i developery, galeristy, stejně jako analytiky nemovitostního trhu. ARCHIZOOM je pro ty, které zajímají souvislosti, kontext a vhled do témat současné architektury. Proto se náš čtenář nedočte, že se na jižní Moravě staví nový most (od toho jsou zde jiná média), ale získá například autentický a aktuální pohled českých architektů na současnou koronavirovou situaci, nebo pohled obchodníka s moderním uměním na to, jak se dál bude trh vyvíjet. Každý rozhovor s architekty pečlivě připravujeme a redigujeme.
Jak funguje kvalitní obsah
O obsahovém marketingu jsme tady na IDEAMAG.CZ napsali opravdu hodně. Vlastně jde o jedno z hlavních témat, kterému se tady dlouhodobě věnujeme. Doporučuji proto například naše články:
Obsahový marketing a jak na něj I.
Obsahový marketing a jak na něj II.
Specializované obsahové články jsme publikovali například na téma:
Marketing pro výrobce nábytku I.
Marketing pro prodejce nábytku II.
Marketing pro prodejce dřeva
Shrnutí ARCHIZOOM
ARCHIZOOM je obsahový web o současné české architektuře. Aktuální, s vlastní redakcí a obchodním oddělením a edičním plánem. Co je časopis ARCHIZOOM.CZ. Denně zde najdete témata, která mohou být přínosem i pro vás. Architektura, design, umění, ale i trh a jeho vývoj. Spojujeme zajímavá jména z oblasti architektury. ARCHIZOOM.CZ připravují mimo jiné specialisté z týmu Idealab, kteří mají dlouholeté zkušenosti s marketingem, analýzami trhu, budováním značek a PR.
Naše vybrané reference: videa a podcasty
– Podcast The World of OOOOX
– Profilové video Ateliér Kunc Architects
– Rozhovor o BIM: Boris Vološin / Cigler Marani Architects
– Prohlédněte si dosud natočené a publikované díly podcastu The World of OOOOX.
– Video k novému kancelářskému stolu Alfa UP
– Wellness centrum Egonovo
Seriál Úspěšný LinkedIn
Protože tento náš původní seriál zaznamenal velký ohlas, proto shrnujeme jednotlivé díly a také přidáváme další zajímavé zdroje.
Chcete svůj LinkedIn profil svěřit odborníkům?
Měsíčně se staráme o desítky firemních účtů.
LinkedIn a jeho využití v kreativních profesích
Článek určený architektům, designérům, interiérovým designérům a dalším freelancerům, kteří chtějí být na LinkedIn vidět, správně psát obsah a využít potenciál této sítě pro svoji fektivní prezentaci.
Jak správně založit profil na LinkedIn I
První díl seriálu “krok po kroku” LinkedInem. Začínáme založením profilu, srpávným technickým nastavením a dalšími nezbytnými kroky.
Jak správně založit profil na LinkedIn II
Druhý díl seriálu “krok po kroku” LinkedInem. Podrobné návody a odkazy na oficiální návody k tomuto nastavení najdete v tomto článku.
Obsahový marketing na LinkedIn
Jak na něj: od textů, přes tone of voice až po kvalitní obrazové materiály.
Správa LinkedIn profilů
Popis toho, jak funguje naše služba správy firemních i osobních účtů na LinkedIn. Profesionálně, s porozuměním vašemu oboru a se specializací na B2B marketing.