Jako architekt nebo interiérový designér musíte sledovat nejnovější marketingové trendy. Digitální svět se neustále vyvíjí a stále se objevují nové technologie. V důsledku toho se musí vyvíjet i vaše marketingové strategie, abyste zůstali konkurenceschopní.
Jaké jsou tedy nejdůležitější trendy online marketingu, které by měly architekti a interiérového designu znát? Pojďme se na ně podívat blíže.
Obsahový marketing
Obsahový marketing je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak se mohou firmy z oblasti architektury a interiérového designu odlišit od konkurence. Obsahový marketing zahrnuje vytváření hodnotného obsahu, jako jsou příspěvky na blogu, videa, podcasty, elektronické knihy, webináře a infografiky, které zaujmou potenciální zákazníky a pomohou jim lépe poznat vaši značku. Pokud obsahový marketing vedete správně, může být neuvěřitelně silným nástrojem, který zvýší návštěvnost vašich webových stránek - a z této návštěvnosti se stane více platících zákazníků.
Marketing v sociálních médiích
Sociální média se dnes stala nedílnou součástí každodenního života - zejména pokud jde o architekturu. Je to jeden z nejlepších způsobů, jak mohou čeští architekti a interiéroví designéři oslovit své cílové publikum a budovat vztahy s potenciálními klienty.
Platformy sociálních médií, jako jsou Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn a YouTube, lze efektivně využít k propagaci svých služeb a zapojení potenciálních zákazníků do konverzace v reálném čase.
Je to také skvělý způsob, jak se pochlubit svým portfoliem, vyzdvihnout reference klientů a sdílet novinky z oboru se sledujícími, kteří by mohli mít zájem najmout si vás pro svůj příští projekt.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Mnoho vašich potencionálních klientů se při hledání služeb v oblasti architektury nebo interiérového designu spoléhá na vyhledávače, jako je Google - proto je důležité, abyste své webové stránky optimalizovali pro umístění ve vyhledávačích, pokud chcete, aby vás na internetu našlo více lidí.
SEO zahrnuje optimalizaci kódu vašich webových stránek a také tvorbu obsahu, který se bude na stránkách s výsledky vyhledávání (SERP) umisťovat výše. SEO vyžaduje trvalé úsilí, ale pokud se provádí správně, může se časem vyplatit v podobě větší viditelnosti.
S tolika různými online platformami, které jsou dnes k dispozici, může být obtížné (až zdrcující) snažit se jako člověk zabývající se architekturou nebo interiérovým designem držet krok se všemi nejnovějšími trendy v digitálním marketingu - ale nemusí to tak být.
Zaměřením se na tvorbu obsahu, zapojení sociálních médií a optimalizaci SEO můžete zajistit, aby vaše podnikání zůstalo konkurenceschopné v tomto neustále se měnícím digitálním světě, ve kterém dnes žijeme. Investovat čas do pochopení fungování těchto nástrojů se vám vyplatí nyní - i do budoucna, protože technologie pokračují ve svém rychlém vývoji.
Idealab seriál o marketingu pro architekty
Ztratili jste se ve všech pojmech? Kontaktujte nás a svěřte marketing a PR nám v Idealabu.
Tipy pro architekty: LinkedIn prezentace
Jak správně založit profil I
První díl seriálu “krok po kroku” LinkedInem. Začínáme založením profilu, správným technickým nastavením a dalšími nezbytnými kroky.
Jak správně založit profil na II
Druhý díl seriálu “krok po kroku” LinkedInem. Podrobné návody a odkazy na oficiální návody k tomuto nastavení najdete v tomto článku.
Obsahový marketing na LinkedIn
Jak na něj: od textů, přes "tone of voice" až po kvalitní obrazové materiály. Ukážeme, co je důležité.
Správa LinkedIn profilů
Popis toho, jak funguje naše služba správy firemních i osobních účtů na LinkedIn. Profesionálně, s porozuměním vašemu oboru a se specializací na B2B marketing.
LinkedIn a jeho využití v kreativních profesích
Článek určený architektům, designérům, interiérovým designérům a dalším freelancerům, kteří chtějí být na LinkedIn vidět, správně psát obsah a využít potenciál této sítě pro svoji efektivní prezentaci.
Všechny články o úspěšném LinkedIn na IDEAMAG.CZ.
Pomůžeme vám s LinkedIn
Pokud máte pocit, že vám tento článek a rozcestník na další zdroje na IDEAMAG.CZ nestačí k tomu, založit a vést svůj LinkedIn profil správně a potřebujete profesionální pomoc, napište mi na radek@idealab.cz, nebo rovnou zavolejte na +420 777 572 476.
Rád s vámi proberu, co je možné a vhodné právě pro vás.