Jak a čím začít marketing a PR architektonického studia? Jak zpracovat strategii a jak ji udržet v běhu? Zvládneme to vlastními silami, nebo potřebujeme na marketing a PR agenturu, jako je Idealab?
Nový rok - nový marketing?
S novými architektonickými studii, která nastoupila „na palubu“ Idealabu se vracíme také se základními marketingovými díly na téma „Jak začít marketing architektonického studia“.
Na podzim loňského roku jsme začali pracovat hned pro tři nová architektonická studia. Brzy představíme, co vše se během předchozích měsíců u nás v Idealabu i u našich nových skvělých klientů chystalo (ano, správně tušíte, že to byla: videa, weby, copywriting, nové fotky).
Všechny tři nové klienty spojuje to, že to jsou poměrně velká a poměrně známá studia, se skvělými realizacemi. Ale s marketingem a PR v ne úplně dobré kondici. Situace našeho „onboardingu“ byla ve všech třech případech dost podobná. Proto jsme se rozhodli na začátku nového roku 2022 připravit seriál popisných a návodných článků na téma „jak na marketing architektonického studia“.
Odpovíme postupně na otázky, které denně řešíme s našimi klienty.
- Kde a čím začít při marketingu architektonického studia?
- Jak se liší marketing malého studia několika freelancerů od marketingu velkého studia, které má třeba kolem dvaceti architektů?
- Jak pracovat se sociálními sítěmi, jako je LinkedIn?
- Má smysl investovat do placené reklamy na sociálních sítích?
- Jak důležité je mít správně nastavený web a co na něm vůbec měřit?
Podrobné odpovědi nebo rovnou strategii pro vaše architektonické studio můžete od zkušeného týmu Idealabu získat i vy.
Napište nám a potkejte se s námi online nebo offline v našich kancelářích Idealab na pražském Břevnově, kde probereme, jak konkrétně PR a marketing vašeho studia dělat, jak ho správně nastavit, jak ho měřit a jak vyhodnotit, zda je úspěšný.
Náš vstupní workshop trvá 4 hodiny a během následujících dvou týdnů pak dokážeme společně vytvořit strategii, která vám – buď společně s námi – nebo bez nás pomůže vést efektivní marketing svého studia.
LinkedIn a architekti
Dnešní díl věnujeme osobnímu profilu na LinkedIn, největší profesní síti, kde byste určitě jako architekt neměli chybět. „Jsem architekt a mám navrhovat domy, a ne řešit věci, jako je nějaký LinkedIn,“ je častá věta, kterou slýcháme hned na začátku. To je argument proti. Jaké jsou ale argumenty pro?
Jsou tři chvíle, kdy si vzpomenete, že jste přece jen nějaká školení o LinkedIn nebo článek měli přečíst.
1. Dáte výpověď ve stávající architektonické kanceláři.
2. V médiích se bude psát o vaší realizaci. A vaše jméno nikde nebude uvedené.
3. Na srazu spolužáků ve 23:30 na baru potřetí zopakujete jméno vaší kanceláře. A nikdo nebude vědět, co vlastně dělají… ti architekti.
Jak byste na LinkedIn měli být vidět? Jak si budovat síť kontaktů? Jaký obsah sdílet?
Chcete se s námi potkat a probrat strategii, jak na PR?
Chcete zpracovat marketingový a PR plán?
Tipy pro architekty: LinkedIn prezentace
Jak správně založit profil I
První díl seriálu “krok po kroku” LinkedInem. Začínáme založením profilu, správným technickým nastavením a dalšími nezbytnými kroky.
Jak správně založit profil na II
Druhý díl seriálu “krok po kroku” LinkedInem. Podrobné návody a odkazy na oficiální návody k tomuto nastavení najdete v tomto článku.
Obsahový marketing na LinkedIn
Jak na něj: od textů, přes "tone of voice" až po kvalitní obrazové materiály. Ukážeme, co je důležité.
Správa LinkedIn profilů
Popis toho, jak funguje naše služba správy firemních i osobních účtů na LinkedIn. Profesionálně, s porozuměním vašemu oboru a se specializací na B2B marketing.
LinkedIn a jeho využití v kreativních profesích
Článek určený architektům, designérům, interiérovým designérům a dalším freelancerům, kteří chtějí být na LinkedIn vidět, správně psát obsah a využít potenciál této sítě pro svoji efektivní prezentaci.
Všechny články o úspěšném LinkedIn na IDEAMAG.CZ.
Pomůžeme vám s LinkedIn
Pokud máte pocit, že vám tento článek a rozcestník na další zdroje na IDEAMAG.CZ nestačí k tomu, založit a vést svůj LinkedIn profil správně a potřebujete profesionální pomoc, napište mi na radek@idealab.cz, nebo rovnou zavolejte na +420 777 572 476.
Rád s vámi proberu, co je možné a vhodné právě pro vás.
Ilustrační foto jsme si vybrali od Daniela McCullougha ve fotobance Unsplash.