Dnes představíme jeden z našich odborných blogů, který už bezmála rok píše kolega Petr Chaloupka. Jeho články o lead generation a získávání nových obchodních příležitostí v sobě spojují nejen dlouholetou zkušenost z obchodu, ale i porozumění online a offline komunikaci.
Jedno z nejsložitějších témat, která v Idealabu zpracováváme, se týká výkonnostního marketingu a Petrovy příspěvky výrazně zvyšují návštěvnost na webu LEADMACHINE (www.leadmachine.cz), protože jsou pečlivě psané, i s ohledem na SEO a analýzu klíčových slov, kterou jsme na začátku projektu připravili.
Lead Generation v B2B
Má mnoho taktik. Náš klient LEADMACHINE se zaměřuje hlavně na prodej po telefonu. Prodej ale není pouze o umění zvednout telefon. Důležitá je příprava dat i příprava skriptu. A dobře fungující kampaň má i další komponenty, které zajistí maximální .
Průvodce lead generation marketingem
Protože psát takto odborný obsah, navíc podloženými vlastní zkušeností z vedení obchodu, vyžaduje velké porozumění problematice, vyzpovídal Radek Váňa v podcastu ARCHIZOOM Petra: tady je jejich společné video.
Jak se píše blog
Jak se píše blog o tak abstraktní záležitosti, jako je práce s databázemi, tabulkami, telefonování a SEO optimalizaci webu?
Pro někoho, kdo problematice nerozumí, samozřejmě těžce. Petr Chaloupka se svému oblíbenému tématu věnuje nejen prakticky, ale dovede předat své zkušenosti právě v blogových příspěvcích. Přečtěte si výběr nejzajímavějších a nejčtenějších příspěvků k tématu lead generation.
Co je Lead Machine
Unikátní služba, která měřitelným způsobem přináší nové obchodní příležitosti.
– Nemáte dostatek obchodních příležitostí v B2B oblasti?
– Potřebujete vybudovat povědomí o své značce na novém trhu?
– Nemáte dost obchodníků pro komunikaci nových kampaní?
– Je vaše databáze stávajících kontaktů neudržovaná nebo ve špatném stavu?
– Máte špatné zkušenosti s klasickým call-centrem, protože nerozumí přidané hodnotě vašeho produktu nebo služby?
Podpora prodeje
LEADMACHINE využívá pro generování obchodních příležitostí metodu prodeje zdůrazněním hodnoty (Value selling) – typicky jde o snížení nákladů nebo naopak zvýšení počtu zakázek. To podstatně zlepšuje kvalitu vygenerovaných leadů.
Telemarketing se v B2B dále využívá pro komunikace nových kampaní i obnovování souhlasů Newsletter nebo emailing.
Obchodníci LEADMACHINE jsou schopni se rychle naučit důležité výhody vašeho produktu nebo vaší služby, a ty komunikují potenciálnímu zákazníkovi. Tím se zásadně liší od tradiční telemarketingových operátorů.
Důležitou složkou je i průběžný monitoring výsledků, kontrola hovorů a kontinuální úprava skriptů a školení našich obchodníků. To vše pro zvýšení celkové úspěšnosti kampaně.
Jednotlivé fáze prodeje hodnoty
– Profilování cílové skupiny
– Tvorba skriptu
– Telemarketingová kampaň
– Emailová komunikace
– Upload do CRM nebo předání klientovi
Správa CRM
Správná a efektivní práce s informacemi o kontaktech, je základem každé obchodní práce. Proto doporučujeme začít marketingové kampaně analýzou a správou stávající CRM databáze. Nekvalita a neaktuálnost významně snižují možnost využití vlastního CRM při kampaních. Opravené a „vyčištěné“ databáze lze využít jako základní kamen pro první telemarketingovou kampaň. Důležité je nastavení správných procesů a pravidelná údržba těchto dat.
Jednotlivé fáze přípravy CRM
– Analýza CRM databáze
– Analýza a reporting předchozích kampaní
– Nastavení CRM procesů
Zajímavé články o leadech
Telemarketing v B2B
Jak řídit marketing strojírenských firem I.
Jak řídit marketing strojírenských firem II.
Jak řídit marketing strojírenských firem III.
Jak řídit marketing strojírenských firem IV.
Jak řídit marketing strojírenských firem V.
Taiji a marketing I.
Taiji a marketing II.