Několik měsíců naší práce a příprav ZOOM Workshopů teď na pár týdnů zabrzdíme. Stejně jako všude okolo nás, i my musíme reagovat na situaci, kdy školení v marketingu a obchodních dovednostech jdou stranou.
Rušíme proto všechny termíny workshopů a během několika dnů vám nabídneme náhradní řešení. Všem registrovaným se omlouváme, ale v dané situaci nemůžeme postupovat jinak. Nyní celý tým Idealabu pracuje v home-office a chystá náhradní řešení, jak ke všem registrovaným doručit obsah našich přednášek.
Brzy se všem ozveme s pozvánkou k online webinářům. Sledujte náš blog o marketingu a pokud jste architekt, přečtěte si naše články o marketingu a PR pro architekty. Protože tomuto tématu budeme věnovat první dva ze série ZOOM workshopů.
Mohlo by vás zajímat
Rozhovory nejen s architekty na IDEAMAG.CZ
Pavel Ullmann a Josef Klika – architekti
Barbora Léblová – architektka
Gabriela Kaprálová – architektka
Barbora Mluvková – architektka
Vladimír Borovička – ředitel firmy
Luděk Rýzner – architekt
Marek Deyl – architekt a designér
Jan Bastař – zakladatel cre8
Pasta Oner – umělec
Miroslava Maresová – majitelka autosalonu
Náš tip
Sledujte také ARCHIZOOM - nový web o architektuře.
Komu jsou workshopy určeny
– marketingovým manažerům v B2B
– majitelům a ředitelům strojírenských firem
– začínajícím i praktikujícím architektům
– vedoucím architektonických a projekčních kanceláří
– interiérovým designérům…
Všem, kteří se chtějí cíleně vzdělávat a profesionálně prezentovat, efektivně komunikovat výsledky své práce a využít marketing jako silný nástroj pro získávání nových zakázek i profesního renomé.
Na konci série přednášek je 20 minutový rozhovor se zajímavým hostem, který na konkrétním příkladu ukáže „svůj“ přístup, marketing nebo obchodní taktiku.
Poté je pro posluchače prostor pro dotazy, následuje formát „Drink s lektory“: neformální setkání, kde je možné probrat konkrétní postupy a situace.
Kdo povede ZOOM Workshopy
Radek Váňa (Idealab)
Založil a s radostí vede komunikační agenturu Idealab. Před založením Idealabu pracoval sedm let jako redaktor a šéfredaktor v architektonických a lifestylových médiích. Od roku 2003 se věnuje PR a komunikaci. Zkušenosti z médií později zužitkoval jako freelancer při řízení marketingových a PR kampaní. Radek Váňa v roce 2009 pak založil Idealab. Ačkoliv vystudoval Filosofickou fakultu UK, jeho primárním oborem je architektura a design. Zeptejte se ho, jak vytvořit úspěšný časopis, nebo postavit vaši novou značku. Bude se na spoustu věcí ptát, nic nebude problém… A pak se do toho s ostatními skvělými kolegy v Idealabu pustí. Přednáší marketing a komunikační dovednosti pro architekty a designéry; je autorem několika knih.
Radek na IDEALAB.CZ
Petr Chaloupka (Lead Machine)
Má dlouholeté zkušenosti z obchodu, ty mu pomáhají rychle identifikovat hlavní potřeby obchodního oddělení klientů, a ty „přeložit“ do správné marketingové kampaně. „Leady“ a „Demand Generation“ je jeho mantra. Proto má rád měřitelné výsledky, které lze vyhodnotit a dále na nich stavět. Pokud potřebujete analyzovat vaše stávající či potenciální klienty, Petr je ten správný člověk. Petr vystudoval ČVUT, obor Obráběcí stroje. Většinu svého profesního života zasvětil oblasti IT a strojírenství. Má zkušenosti z nadnárodních korporací (například Siemens) i menších českých firem, kde dlouhá léta působil na pozicích produktového nebo marketingového manažera.
Petr na LEADMACHINE.CZ
Jaroslav Salva (Basic Principles)
Se v roce 2018 vydal na cestu mentora a konzultanta s cílem pomáhat lidem a organizacím v jejich rozvoji. Se svými klienty nejčastěji řeší otázky týkající se obchodu (obchodní strategie, proces nebo dovednosti), vedení lidí (leadership, budování a vedení týmů) a vedení firem (firemní kultura, mise, vize, firemní strategie). V pozici mentora využívá zkušenosti, které načerpal z předchozích 21let práce na různých manažerských pozicích jak v malých českých společnostech, tak i ve velkých amerických korporacích. Jaroslav vystudoval ČVUT, obor Aplikovaná mechanika, ale většinu svého profesního života zasvětil IT.
Jaroslav na LinkedIn
Partneři projektu
Podnikatelské a inovační centrum h. m. Prahy, Středočeské inovační centrum, Dallmayr, Citroen, Idealab, Basic Principles, LEADMACHINE, t-support
Mediální partneři: Archizoom.cz, MM Průmyslové spektrum