Několikahodinové praktické workshopy, kde zkušení přednášející s účastníky diskutují konkrétní témata a postupy marketingu, vyjednávání a obchodu pro architekty, designéry, výrobní firmy a další příbuzné profese.
Workshopy jsou tematicky samostatné a vycházejí z dlouholetých znalostí fungování obchodního, mediálního a marketingového prostředí v oblasti B2B (business to business).
Komu jsou workshopy určeny
- marketingovým manažerům v B2B
- majitelům a ředitelům strojírenských firem
- začínajícím i praktikujícím architektům
- vedoucím architektonických a projekčních kanceláří
- interiérovým designérům...
Všem, kteří se chtějí cíleně vzdělávat a profesionálně prezentovat, efektivně komunikovat výsledky své práce a využít marketing jako silný nástroj pro získávání nových zakázek i profesního renomé.
Na konci série přednášek je 20 minutový rozhovor se zajímavým hostem, který na konkrétním příkladu ukáže „svůj“ přístup, marketing nebo obchodní taktiku.
Poté je pro posluchače prostor pro dotazy, následuje formát „Drink s lektory“: neformální setkání, kde je možné probrat konkrétní postupy a situace.
Každý z účastníků workshopu si může po předchozí registraci půjčit SUV Citroën C5 Aircross na dva dny zdarma.
Workshop I - Architektura
Úterý 24. března, 15-18 hodin
Hlavní témata
- Takřka každá společnost se potýká s otázkou odlišení.
- Odlišení není jen o PR. Jakou roli hraje v PR?
- Může marketing a obchod přispět k tomu, že nás zákazníci budou vnímat jinak?
- Co je naše konkurenční výhoda a jak ji komunikovat?
Přednášky
- Vedení marketingu pro kreativní profese a stavebnictví / Petr Chaloupka
- Obchod není jen cesta k prodeji, ale i dobrému jménu / Jaroslav Salva
- Jak pořádně prodat své úspěchy. PR v kreativních profesích / Radek Váňa
Host workshopu
- Michal Kunc, architekt a zakladatel úspěšného studia Atelier Kunc Architecs
Marketing v architektuře
Workshop II - Architektura
Středa 22. dubna, 15-18 hodin
Hlavní témata
- Stále častěji se mluví o přicházející ekonomické krizi, ale jak se na ni připravit z pohledu marketingu a leadershipu?
- Jak řešit marketing v kreativních oborech, když přichází propad ekonomiky?
- Leader a jeho úloha v období krize. Na co se zaměřit, aby neklesala motivace lidí a bylo i možné získávat nové lidi do týmu?
Přednášky
- Marketing v kreativních oborech. Jak se připravit na krizi, jak měřit výkon / Radek Váňa
- Marketing v období krize, znamená často krizi v marketingu / Petr Chaloupka
- Zásady leadershipu a nejen v těžkých časech / Jaroslav Salva
Host workshopu
- Bude upřesněn
Workshop III - Strojírenství
Středa 27. května, 15-18 hodin
Hlavní témata
- Strojírenské firmy jsou v očekávání krize a je otázkou, jak se na ni co nejlépe připravit.
- Jak eliminovat dopady krize zvýšeným úsilím v generování nových zakázek.
Přednášky
- Marketing v období krize, znamená často krizi v marketingu / Petr Chaloupka
- Vypněte online. Běžte k telefonu a na ulici. Offline komunikace / Radek Váňa
- Má smysl zavádět obchodní proces či nikoli / Jaroslav Salva
Host workshopu
- Petr Řezníček, ředitel společnosti TGS Nástroje
Chyba: Kontaktní formulář nebyl nalezen.
Workshop IV - Strojírenství
Úterý 16. června, 15-18 hodin
Hlavní témata
- Bez ohledu na výkonnost ekonomiky je dobré, pokud marketing a obchod měříme.
- Co neměříme, to neřídíme: jak lépe měřit výkon marketingu a obchodu.
- Jak vyhodnocovat aktivity v marketingu a obchodu. Míříme na vyšší produktivitu a efektivitu
Přednášky
- Jak uspět v marketingu pro výrobní podniky / Petr Chaloupka
- Marketing a PR jako silný nástroj obchodu v B2B / Radek Váňa
- Stabilní obchod je základem úspěchu řady firem / Jaroslav Salva
Host workshopu
- Bude upřesněn
Chyba: Kontaktní formulář nebyl nalezen.
Kdo bude přednášet
Radek Váňa (Idealab)
Založil a s radostí vede komunikační agenturu Idealab. Před založením Idealabu pracoval sedm let jako redaktor a šéfredaktor v architektonických a lifestylových médiích. Od roku 2003 se věnuje PR a komunikaci. Zkušenosti z médií později zužitkoval jako freelancer při řízení marketingových a PR kampaní. V roce 2009 pak založil Idealab. Ačkoliv vystudoval Filosofickou fakultu UK, jeho primárním oborem je architektura a design. Zeptejte se ho, jak vytvořit úspěšný časopis, nebo postavit vaši novou značku. Bude se na spoustu věcí ptát, nic nebude problém… A pak se do toho s ostatními skvělými kolegy v Idealabu pustí. Přednáší marketing a komunikační dovednosti pro architekty a designéry; je autorem několika knih.
Radek na IDEALAB.CZ
Petr Chaloupka (Lead Machine)
Má dlouholeté zkušenosti z obchodu, ty mu pomáhají rychle identifikovat hlavní potřeby obchodního oddělení klientů, a ty „přeložit“ do správné marketingové kampaně. „Leady“ a „Demand Generation“ je jeho mantra. Proto má rád měřitelné výsledky, které lze vyhodnotit a dále na nich stavět. Pokud potřebujete analyzovat vaše stávající či potenciální klienty, Petr je ten správný člověk. Petr vystudoval ČVUT, obor Obráběcí stroje. Většinu svého profesního života zasvětil oblasti IT a strojírenství. Má zkušenosti z nadnárodních korporací (například Siemens) i menších českých firem, kde dlouhá léta působil na pozicích produktového nebo marketingového manažera.
Petr na LEADMACHINE.CZ
Jaroslav Salva (Basic Principles)
Se v roce 2018 vydal na cestu mentora a konzultanta s cílem pomáhat lidem a organizacím v jejich rozvoji. Se svými klienty nejčastěji řeší otázky týkající se obchodu (obchodní strategie, proces nebo dovednosti), vedení lidí (leadership, budování a vedení týmů) a vedení firem (firemní kultura, mise, vize, firemní strategie). V pozici mentora využívá zkušenosti, které načerpal z předchozích 21let práce na různých manažerských pozicích jak v malých českých společnostech, tak i ve velkých amerických korporacích. Jaroslav vystudoval ČVUT, obor Aplikovaná mechanika, ale většinu svého profesního života zasvětil IT.
Jaroslav na LinkedIn
Kdo a jak bude podávat kávu?
Můžete se těšit na exkluzivní kávu značky Dallmayr, podávanou z mobilní designové kavárny Cafédock.