Přinášíme vám návod, jak si správně vybrat marketingovou agenturu. Na co si dát pozor, jak postupovat, co očekávat, jaké služby vám agnetura nabící... To vše jsou otázky a okruhy témat, na která nyní odpovíme.
Při výběru správné marketingové agentury byste jako zadavatel nebo budoucí klient měli pečlivě zvážit:
- Pokud jste z Prahy, zda je marketingová agentura z Prahy. Pokud si vyberete marketingovou agenturu z druhého konce republiky, nejspíš se vaše pravidelné schůzky smrsknou na přejezd po D1 a drama v podobě několika hodin v autě. Pro může hrát například specializace... a online marketing lze dělat odkudkoliv, řeknete si.
Co požadovat od marketingové agentury
Tak především nasazení, nápady a teké v neposlední řadě pozorně sledujte, kdo je v týmu, který pro vás bude pracovat. Například my v Idealabu máme náš tým pečlivě popsaný na samostatné stránce. Také byste se měli dopředu na webu seznámit s tím, jaké služby vám marketingová agentura vlastně nabízí. Přehledně je najdete popsané například zde.
Ať už hledáte online marketing, obsahový marketing nebo správu sociálních sítí, vždy je důležité sledovat historii i reference dané marketingové agentury.
Kde hledat marktingovou agenturu v Praze
Logicky na internetu. Když si zadáte například sousloví "marketingová agentura praha", vypadne na vás na Google celá řada odkazů - některé placené, jiné nikoliv. Naše agentura bude nejspíš hned někde nahoře, protože se takto profilujeme. Když pak dorazíte například na náš blog IDEAMAG, zjistíte, že každý týden publikujeme jedne, obvykle ale dva články o marketingu, dost často to jsou seriály. Například Marketing pro architekty má několik dílů. Z toho si můžete udělat obrázek, jak o marktignu pro architekty uvažujeme a co je podle nás při tvorbě marketingové strategie pro architekty (ale samozřejmě i jiné obory) důležité. Příbuznou oblastí je například marketing pro designéry, ve kterém náš tým má také velké zkušenosti.
Není agentura jako agentura
Stejně jako v jiných oborech lidské činnosti, i v marketingu hrají velkou roli reference. Ověřte si, pro které firmy daná agentura pracovala a pracuje. Seznam klientů je další nezbytnou součástí webové prezentace. Například my v Idealabu k většině klientů uvádíme i prolinky na jejich weby. Chceme tím ukázat, že se nemáme za co stydět a náš seznam klientů je opravdu dlouhý. Jsou marketingové agentury, které uvádějí korporátní klienty typu Google, Seznam, Česká pojišťovna... ale ruku na srdce, kdo takovou referenci ověří?
Naše reference
Uvádět konkrétní reference dává určitě smysl, proto když například hledáte marketingovou agenturu Prahy, nebojte se referenci ověřit a do dané firmy zavolat. K nám se například dovoláte vždy. A telefon vám obvykle zvedne přímo Radek Váňa, majitel agentury Idealab. Jsme pyšní na to, co děláme, proto podrobně popisujeme v sekci Případové studie o marketingu, co, kdy a jak jsme vymysleli pro naše skvělé klienty.
Praha je marketingová adresa
Závěrem se vrátíme na začátek, kdy jsme společně hledali marketingovou agenturu z Prahy, která by vám jako potencionálnímu klientovi dodala marketingové služby.
Pokud potřebujete pomoci s výběrem, nebo máte nějaké další dotazy, napište nám.
Rychlá navigace - služby marketingové agentury
!!! NÁŠ TIP: Pražský voucher
Marketingová strategie
B2B marketing
Obsahový marketing
Public relations
Firemní časopisy a newslettery
Copywriting a redakční práce
Marketing pro architekty
Marketing pro ICT společnosti
Marketing pro designéry
PR a komunikace pro developerské projekty
Weby & sociální sítě
Školení a semináře
Press tripy
Těšíme se na spolupráci s vámi.