TRP (Target Rating Point) je kumulovaný součet procentních sledovaností (ratingů) všech spotů v jednotlivých kampaních u dané cílové skupiny. Oproti GRP je liší vymezením konkrétní cílové skupiny, ve které se TRP měří. Vztah těchto dvou hodnot určuje afinita. Stejně jako GRP se také TRP měří v bodech, protože je započítáván i opakovaný zásah. Veličina TRP je vypočítána za určité období a lze díky ní zjistit komunikační sílu kampaně u zvolené cílové skupiny. Kampaň se spoty A a B cílenými na ženy ve věku 25-35 zasáhla tuto cílovou skupinu spotem 35 % (A) a 42 % (B). Výsledné TRP se rovná 77.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.