Afinita nebo také vzájemný vztah, vhodnost
V marketingu se používá Target Affinity Index (TAI), jenž charakterizuje vhodnost reklamního nosiče pro vybranou cílovou skupinu nebo pro danou kampaň. Index je vypočítán jako poměr sledovanosti konkrétního média u cílové skupiny a sledovaností celé populace. Afinita vyšší než jedna znamená, že je médium vhodné pro oslovení cílové skupiny.
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.