Co je to GRP?

GRP (gross rating point) je kumulovaný součet procentních sledovaností (ratingů) všech spotů v jednotlivých kampaních. GRP je vyjádřeno v bodech, protože je započítáván také opakovaný zásah cílové skupiny. Tato veličina je vypočítána za určité časové období a díky ní lze určit komunikační sílu dané kampaně. Pro kampaň se dvěma spoty (A, B), které zasáhlo po dobu tří měsíců A 10 % a B 15 % se tedy výsledné GRP rovná 25. GRP souvisí také s TRP, jejich vztah určuje afinita.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Přihlásit odběr newsletteru

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

menu-circlecross-circle