V souvislosti s novým marketingovým slovníkem, který jsme spustili na našem webu, a který tak skvěle zpracovává Lan a Pája, sledujeme i to, jaká slova nejčastěji lidé na našem webu, ale i na podobných webech hledají.
Marketign nebo marketing
Shromáždili jsme pro vás 40 nejčastějších překlepů, které do našeho Marketingového slovníku vodí návštěvníky. Jaký to má význam, řeknete si?
Obrovský, protože například za minulý měsíc se několik desítek tisíc lidí pokoušelo na českém internetu vyhledat něco související s marketingem. Nejspíš většina z nich byli studenti, možná i my jsme pár desítek dotazů vznesli… ale když si z Analýzy klíčových slov vyexportujeme top 40 největších překlepů, zjistíme, že marketign (jen si zkuste vzpomenout, kolikrát jste tohle slovo chybně zadali do vyhledávače) a další marke-něco jsou zdrojem obrovské návštěvnosti. Část končí tady, na našem webu, část bůhvíkde.
Analýza klíčových slov
Každopádně, když připravujeme analýzu klíčových slov a hledáme všechna správná klíčová slova, dlouhé fráze a spojení, bereme v potaz například i to, že slovo „homeoffice“ a „homeofice“ vám přivede na web třeba právě ty správné návštěvníky: ty, kteří koupí vaši židli (abychom zůstali v oboru kancelářského nábytku, kde se dlouhodobě pohybuje).
A tady těch slibovaných 40 překlepů slova marketing. Kdybyste je taky napsali špatně, tak vás navigujeme správným směrem. Kam? Do našeho Marketingového slovníku.
Potřebujete poradit s dalšími marketingovými nástroji?
Prohlédněte si nejčastěji hledané služby:
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty
Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
nebo zkuste Podzimní školu LinkedIn.