Co je to zpětný odkaz?

Odkaz, který na web směřuje z jiných stránek. Zpětný odkaz lze považovat za referenci o daném webu někým jiným. Čím více zpětných odkazů na webovou stránku vede, tím je odkaz kvalitnější, oblíbenější a ve vyhledávačích bude mít lepší pozici. Velké množství kvalitních odkazů jsou klíčové pro SEO a zvýšení návštěvnosti webu. Cílené budování zpětných odkazů v PR článcích, katalozích nebo internetových diskuzích se nazývá tzv. linkbuilding. Zpětné odkazy je možné umístit interně na vlastním webu. Lze také zakoupit placené odkazy, avšak vyhledávače se těmto postupům snaží zamezit.

Náš tip

Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR?
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňaradek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab. 

Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby

Správa LinkedIn
Workshopy a školení LinkedIn
B2B marketing
PR a marketing pro architekturu
SEO analýza
Firemní časopis
Obsahový marketing
Videa a podcasty

Zpět na Marketingový slovník

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

cross-circle